Eens dat het een geniepig ventje kan zijn. Echter zou de situatie compleet anders zijn dan in 2018. In Verstappen vindt hij een (tegen die tijd) 3-voudig wereldkampioen naast zich. Het is volledig duidelijk wie de kopman van het team is, dat zal in contractonderhandelingen ook niet onbenoemd gelaten worden.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:45 schreef daNpy het volgende:
Daniel. Geniepig ventje achter die neplach. Die gaat er weer een zooitje van maken, laatste kans is alles.
Klopt maar als Daniel in de winnende auto komt te zitten gaat hij natuurlijk een WK titel proberen te halen - en gelijk heeft ie.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eens dat het een geniepig ventje kan zijn. Echter zou de situatie compleet anders zijn dan in 2018. In Verstappen vindt hij een (tegen die tijd) 3-voudig wereldkampioen naast zich. Het is volledig duidelijk wie de kopman van het team is, dat zal in contractonderhandelingen ook niet onbenoemd gelaten worden.
En zijn marktwaarde is gekelderd, hij verliet Red Bull als 'kopman', een aanwinst voor ieder team om neer te zetten als nummer 1 rijder, en in de ogen van sommigen zelfs een potentiële-wereldkampioen-die-de-kans-niet-kreeg.
Van beiden is ábsoluut geen sprake meer.
Dat waren vast niet Horner en Marko.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
en in de ogen van sommigen zelfs een potentiële-wereldkampioen-die-de-kans-niet-kreeg.
Er zit wel regen in de lucht ja.quote:
Dat zou iedereen proberen. Maar Daniel weet ook wel dat hij het aflegt tegen Max.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Klopt maar als Daniel in de winnende auto komt te zitten gaat hij natuurlijk een WK titel proberen te halen - en gelijk heeft ie.
Van Perez zou je hetzelfde zeggen. Bij een uitvaller van Max doet ie echter alsof hij het wk al in handen heeft.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zou iedereen proberen. Maar Daniel weet ook wel dat hij het aflegt tegen Max.
Denk dat Ricciardo wat slimmer is, die zal dat niet na race 2 uitspreken. Ben wel benieuwd hoe hij die bandentest gaat doen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Van Perez zou je hetzelfde zeggen. Bij een uitvaller van Max doet ie echter alsof hij het wk al in handen heeft.
Nou, ik denk dat Perez voor het eerst een kampioenswaardige auto heeft, en dat is een beetje naar zijn hoofd gestegen. Helemaal niet erg, maar nu is ie weer op de grond gezet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Van Perez zou je hetzelfde zeggen. Bij een uitvaller van Max doet ie echter alsof hij het wk al in handen heeft.
Dat laatste vraag ik me dus af, tenminste of hij dat zelf ook zo ziet of dat hij weer z'n eigen oogkleppen zo groot als een sombrero versie ervan maakt.quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat Perez voor het eerst een kampioenswaardige auto heeft, en dat is een beetje naar zijn hoofd gestegen. Helemaal niet erg, maar nu is ie weer op de grond gezet.
Dit lijken me niet de woorden van iemand die nog titelaspiraties heeft.quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat laatste vraag ik me dus af, tenminste of hij dat zelf ook zo ziet of dat hij weer z'n eigen oogkleppen zo groot als een sombrero versie ervan maakt.
En Schumi! Vooral Schumi!quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooi, record van Hamilton uit de boeken
Dit zegt toch helemaal niks, is commentaar op z'n race.quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:29 schreef DjVero het volgende:
[..]
Dit lijken me niet de woorden van iemand die nog titelaspiraties heeft.
https://www.formule1.nl/n(...)hervonden-te-hebben/
Het zegt dat hij nederiger is. Begin van het jaar had hij veel hoger van de toren geblazen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit zegt toch helemaal niks, is commentaar op z'n race.
Hij had het zaterdag er nog over dat-ie "de positie terug aan Max had gegeven" na de sprint, dus ik denk dat-ie nog aardig in lalaland zit met z'n hoofdquote:Op woensdag 5 juli 2023 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat laatste vraag ik me dus af, tenminste of hij dat zelf ook zo ziet of dat hij weer z'n eigen oogkleppen zo groot als een sombrero versie ervan maakt.
En dat kan elke seconde weer veranderen. 1 uitvaller van Max en hij denkt WK te zijn hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:35 schreef DjVero het volgende:
[..]
Het zegt dat hij nederiger is. Begin van het jaar had hij veel hoger van de toren geblazen.
Perez zal het al moeilijk genoeg hebben om bij een DNF van Verstappen te winnen, want zo ver zitten de Ferrari's, de Mercedessen en Alonso er dan niet achter.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
En dat kan elke seconde weer veranderen. 1 uitvaller van Max en hij denkt WK te zijn hoor.
Met een normale quali moet ie die wel voor kunnen blijven.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Perez zal het al moeilijk genoeg hebben om bij een DNF van Verstappen te winnen, want zo ver zitten de Ferrari's, de Mercedessen en Alonso er dan niet achter.
2014 zou toch een ogen opener moeten zijn dat coureurs bij Red Bull vrij zijn om te racen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eens dat het een geniepig ventje kan zijn. Echter zou de situatie compleet anders zijn dan in 2018. In Verstappen vindt hij een (tegen die tijd) 3-voudig wereldkampioen naast zich. Het is volledig duidelijk wie de kopman van het team is, dat zal in contractonderhandelingen ook niet onbenoemd gelaten worden.
En zijn marktwaarde is gekelderd, hij verliet Red Bull als 'kopman', een aanwinst voor ieder team om neer te zetten als nummer 1 rijder, en in de ogen van sommigen zelfs een potentiële-wereldkampioen-die-de-kans-niet-kreeg.
Die heeft Perez al vier rondes niet gehad.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Met een normale quali moet ie die wel voor kunnen blijven.
Elke race weer nieuwe kansen he.quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:19 schreef exile79 het volgende:
[..]
Die heeft Perez al vier rondes niet gehad.
Eens, maar vrij zijn om te racen is iets anders dan het team naar je hand zetten. Dat laatste is natuurlijk waar het om ging in 2018, kamp Ricciardo zag dat hun invloed tanende was en trok daar hun conclusies uit. Dat jaar was de beginfase van het team dat om Verstappen heen gebouwd werd, uitspraken van Horner en Marko uit 2018 ondersteunen dat.quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:17 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
2014 zou toch een ogen opener moeten zijn dat coureurs bij Red Bull vrij zijn om te racen.
Zelfs dit jaar nog in Baku, geen sprake van eerste en tweede rijder en Sergio kan dus voor de winst gaan als hij het net zo goed doet als in Baku.
Voor Daniel zou dat niet anders zijn mocht het zo zijn dat hij weer naast Max in de Red Bull plaats zou nemen.
Destijds was Sebastiaan de viervoudig kampioen maar Daniel was vrij om te racen ondanks zijn eerste jaar bij Red Bull.
De geschiedenis kennen we.
Ja, dat gaat niet gebeuren dat weet iedereen wel.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:07 schreef El_Thijs het volgende:
Perez moet gewoon punten pakken en podiums. Als hij Max echt weet te verslaan op de baan praten we wel verder.
Daaromquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet gebeuren dat weet iedereen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |