Ze doen er bij Ferrari in elk geval alles aan om Leclerc voor Sainz op de baan te houden, die double stack tijdens de VSC was zo slechtquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:15 schreef daNpy het volgende:
De Ferrari strategie heeft er al voor gezorgd dat Leclerc flink is ingelopen op Sainz.
Die zal wel springen om naar een team te gaan dat hem niet telkens weer naait.
Ja dommer kan het haast niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:42 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ze doen er bij Ferrari in elk geval alles aan om Leclerc voor Sainz op de baan te houden, die double stack tijdens de VSC was zo slecht
Staat waarschijnlijk in Chuck zn contract dat hij altijd voor gaat.
Essere Ferrari
Misschien luisteren ze ook naar Berry door de helft bij Mercedesquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:38 schreef pmponer het volgende:
Nu snap ik dat Lewis een merk is die een hoop geld binnen brengt maar dan 70 miljoen per jaar... bizar.
mwah, zo ver durf ik niet te gaan, maar het is wel zo dat ze iig geen half miljard voor een coureur van 38 over hebben. Nu stort hij van dat bedrag wel het nodige door aan Mission 44, maar hij wil dat Mercedes hem een blanco cheque geeft en daar passen ze in Stuttgart terecht voor.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:25 schreef Perox het volgende:
Mmmhhh.... misschien is dat wat we horen op de boordradio's van Mercedes wel het teken dat het huwelijk met HAM voorbij is. Hamilton die zo openlijk de auto afvalt en Toto die duidelijk klinkt of hij het gezeur van Lewis snel zat is.
Als Lewis 70 miljoen voor 2 jaar + 25 miljoen voor 10 jaar wilt, dus in totaal 390 miljoen, dan vraag ik me af wat voor een tegenoffer hij zou afwijzen. 140 miljoen voor 2 jaar? Als 90% door INEOS wordt betaald is ie een goedkope rijder voor Mercedes F1 eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
Interessante view van The Judge 13 die stelt dat Russell al een contractverlening op zak heeft
[..]
https://thejudge13.com/20(...)on-contract-demands/
Daar had Mercedes echt wel een probleem mee, dat ging best wel ver eigenlijk. Benieuwd of we ooit nog te horen krijgen hoe serieus de koelproblemen van Mercedes waren.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja dommer kan het haast niet.
De volgende keer wordt het Valtteri Carlos, cool the car.
Blij dat het steeds meer mensen opvalt. En ik denk idd ook dat het in z'n contract staat.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:42 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ze doen er bij Ferrari in elk geval alles aan om Leclerc voor Sainz op de baan te houden, die double stack tijdens de VSC was zo slecht
Essere Ferrari
Genant dat een duidelijk snellere Sainz er in de beginfase niet voorbij mocht.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:42 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Essere Ferrari
Dat deed hij toch wel, denk dat Perez nog 2e had kunnen worden als Sainz hem gewoon had laten gaan al lag dat ook aan Perez zelf die nog niet helemaal weet hoe dat met die DRS lijnen zit.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Genant dat een duidelijk snellere Sainz er in de beginfase niet voorbij mocht.
Sainz had daarna ook zoiets van "joh, stik er maar in ik rijd mijn rondjes wel maar ga echt niet meer mijn best doen"
Die problemen waren er enkel als Bottas sneller was als Hamilton, dat was wel een raar probleem.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:13 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Daar had Mercedes echt wel een probleem mee, dat ging best wel ver eigenlijk. Benieuwd of we ooit nog te horen krijgen hoe serieus de koelproblemen van Mercedes waren.
Sainz had wel het voordeel van de 3 DRS-zones. Ik vraag me af of hij echt zo vreselijk veel sneller was.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Genant dat een duidelijk snellere Sainz er in de beginfase niet voorbij mocht.
Sainz had daarna ook zoiets van "joh, stik er maar in ik rijd mijn rondjes wel maar ga echt niet meer mijn best doen"
Ten opzichte van Perez of ten opzichte van Leclerc?quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Sainz had wel het voordeel van de 3 DRS-zones. Ik vraag me af of hij echt zo vreselijk veel sneller was.
Wij blijven gewoon op ons stoeltje!quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:58 schreef El_Thijs het volgende:
Ben nu al benieuwd naar eventuele stoeltjeswissels voor 2024
tuurlijk lekker alle andere coureurs ophouden om het nog makkelijker te maken voor Maxquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:45 schreef daNpy het volgende:
Daniel. Geniepig ventje achter die neplach. Die gaat er weer een zooitje van maken, laatste kans is alles.
Max van de baan tikken of in de weg zitten om zichzelf te bewijzen bedoel je. Hij is niet voor niks 6e rijder, laat hem lekker PR doen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
tuurlijk lekker alle andere coureurs ophouden om het nog makkelijker te maken voor Max
Mooi, record van Hamilton uit de boekenquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
Max wordt gewoon nog de komende 5 jaar wereldkampioen
Is die er al dan?quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:59 schreef daNpy het volgende:
Heeft iemand nog een linkje naar het Lollipopman filmpje?
Ja meteen na de race toch? Met Checo en Sainz?quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja meteen na de race toch? Met Checo en Sainz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |