Aardige tampeloeres.... vies woord jakkie bah.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
dat is nogal een best formaat...
[ afbeelding ]
Dat wordt ff op de tanden bijtenquote:Op maandag 3 juli 2023 09:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Aardige tampeloeres.... vies woord jakkie bah.
Ontspannen is de keyword.quote:
Waar hebben ze het nu weer overquote:Op maandag 3 juli 2023 09:33 schreef Frummelie het volgende:
Omg begint Babette daar weer over weer die oude koe uit de sloot.. kap daar eens mee..
Ze hebben de doppers nog niet eens goed los en het begint alweer gelijkquote:Op maandag 3 juli 2023 09:37 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb met haar een hele tijd afstand....dit gaat dus weer over Wendy
Dus wat gat ze tegen wie zeggen? Ik denk dat het over wendy gaatquote:Op maandag 3 juli 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar hebben ze het nu weer over
Als ik heel close met je ben zegt ze tegen Marciano dan zegt hij wat en dan zij en ik versta er niet veel van
Ik heb met haar al een hele tijd afstand
Ze gaat het vandaag zeggen tegen haar
Weet je wat, heb je lekker geslapen
Babette heeft Marciano een droom gestuurd en ze heeft er zelf over gedroomd
dus weer confrontatie bep-wendyquote:Op maandag 3 juli 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar hebben ze het nu weer over
Als ik heel close met je ben zegt ze tegen Marciano dan zegt hij wat en dan zij en ik versta er niet veel van
Ik heb met haar al een hele tijd afstand
Ze gaat het vandaag zeggen tegen haar
Weet je wat, heb je lekker geslapen
Babette heeft Marciano een droom gestuurd en ze heeft er zelf over gedroomd
ziek mens is hetquote:Op maandag 3 juli 2023 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben de doppers nog niet eens goed los en het begint alweer gelijk
Vanmiddag graag dan, wil het ook zienquote:
quote:
Ja ze zet zichzelf wel heel erg te kijk.quote:
De zoemer zal maar gaanquote:Op maandag 3 juli 2023 09:39 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is zo link,het geluid staat zo hard hier.
ja er klapt zo keihard geluid uit, dat risico lopen wequote:Op maandag 3 juli 2023 09:39 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is zo link,het geluid staat zo hard hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |