Zou mooi zijn als dat ook het geval is en ze het te weten komen, maar als ze hebben opgelet moeten ze dat hebben gezien met bestellen.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hebben ze mooi pech, dan kunnen ze dus helemaal geen peuken meer bestellen
Ben benieuwd dan hoelang het duurt voor je geen sterke drank online meer mag bestellenquote:Op maandag 3 juli 2023 09:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als dat ook het geval is en ze het te weten komen, maar als ze hebben opgelet moeten ze dat hebben gezien met bestellen.
Betuttelingen van de overheid, vooral van de Christen Unie.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komen wel steeds meer beperkingen he
Maar ben benieuwd hoe Rupert en Imadiddin het op gaan
DIe weten natuurlijk niets van deze maatregel
quote:Op maandag 3 juli 2023 09:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als dat ook het geval is en ze het te weten komen, maar als ze hebben opgelet moeten ze dat hebben gezien met bestellen.
ze hebben veel meer niet mee gekregen van de dingen die het afgelopen jaar veranderd en of verboden zijn, dat lijkt me wel gek als je er dan uit komtquote:
quote:
quote:
Het lijkt me dat dat wel duidelijk is geworden als ze proberen te bestellen. Zal vast wel op de site staan dat dit per 1 juli niet meer mogelijk is.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komen wel steeds meer beperkingen he
Maar ben benieuwd hoe Rupert en Imadiddin het op gaan
DIe weten natuurlijk niets van deze maatregel
Staat dus gewoon op de site.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Het lijkt me dat dat wel duidelijk is geworden als ze proberen te bestellen. Zal vast wel op de site staan dat dit per 1 juli niet meer mogelijk is.
ze hadden overigens op het gala nog een gewoon pakje sigaretten, dus er is vast nog wel ergens een voorraadje te vinden daar .
Las van de week al dat er gezegd was dat ze er bijna doorheen waren.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Het lijkt me dat dat wel duidelijk is geworden als ze proberen te bestellen. Zal vast wel op de site staan dat dit per 1 juli niet meer mogelijk is.
ze hadden overigens op het gala nog een gewoon pakje sigaretten, dus er is vast nog wel ergens een voorraadje te vinden daar .
die kwamen van icequote:Op maandag 3 juli 2023 09:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Rookt Ice ook dan? Nooit gewetenquote:
ice had van zijn onuitputtelijke geldvoorraad ooit 1 (of meer) sloffen sigaretten gekocht. Daar kun je zo fijn mensen mee voor je karretje spannen als je die in stressvolle tijden kunt uitdelenquote:
Ik snap dat ook nooit hoor waarom ze dat dag in dag uit doenquote:Op maandag 3 juli 2023 09:14 schreef schizolientje het volgende:
wat is het toch superflauw om zo in te zoemen op het eten van Erik
quote:Op maandag 3 juli 2023 09:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Iek ben nie gek, iek ben kikker....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |