Dat werd er ook wel gezegd, onder meer door Bern.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
toch te gek voor 22 euro stelling plaatsen voor koffiezet , kon makkelijk van paar van hun eigen geld betaald worden
Nou die ging op rood staan... knap lullig... omdat hij zelf geen koffie drinkt... dat zijn dan weer van die rare fratsen...egotripper.quote:
D'r zijn er ook een aantal die geen geld meer hebben.. en dan moet de een wel betalen en de ander niet.. krijg je dat weer.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
toch te gek voor 22 euro stelling plaatsen voor koffiezet , kon makkelijk van paar van hun eigen geld betaald worden
Was ook wel een beetje logisch vond ik.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat werd er ook wel gezegd, onder meer door Bern.
Gister ook over die films.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
D'r zijn er ook een aantal die geen geld meer hebben.. en dan moet de een wel betalen en de ander niet.. krijg je dat weer.
Dat gaat vast weer een stelling worden dan voor peuken, of moriama moet stiekem wat bestellen van de huishoutpot als ze daar nog iets voor gaan verdienen vandaagquote:Op maandag 3 juli 2023 08:50 schreef cinsan het volgende:
rupi ren ima ook geen geld meer ook geen peuken meer
Dat heb ik niet meegekregen... wel hoorde ik Zoe s'middags zeggen dat Erik misschien ging sponseren maar daar kwam ze later op terug... hoe is dat afgelopen dan?quote:
quote:Op maandag 3 juli 2023 08:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze kunnen geen peuken meer on line bestellen vanaf 1 juli
Geen idee.Wel dat het nogal specifieke films zijn die lang niet iedereen boeit.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen... wel hoorde ik Zoe s'middags zeggen dat Erik misschien vind sponseren maar daar kwamen ze later op terug... hoe is dat afgelopen dan?
Ik heb het gevoel dat Moirama geld over heeft gehouden van haar stelling... dus misschien komen daar straks de peuken vandaan...aanname hé...quote:Op maandag 3 juli 2023 08:50 schreef cinsan het volgende:
rupi ren ima ook geen geld meer ook geen peuken meer
O, waarom dat dan niet?quote:
Staat in de SC.quote:
En dan weet je dat ze niet echt bestellen, want het is vanaf 1 juli verboden het online aan te bieden.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat vast weer een stelling worden dan voor peuken, of moriama moet stiekem wat bestellen van de huishoutpot als ze daar nog iets voor gaan verdienen vandaag
maar daten ze in de loods nietquote:Op maandag 3 juli 2023 08:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Vanaf 1 juli 2023 is het online verkopen van tabak verboden.
O hebben ze mooi pech, dan kunnen ze dus helemaal geen peuken meer bestellenquote:Op maandag 3 juli 2023 08:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan weet je dat ze niet echt bestellen, want het is vanaf 1 juli verboden het online aan te bieden.
Oké... dus Erik heeft niet hoeven sponseren.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen idee.Wel dat het nogal specifieke films zijn die lang niet iedereen boeit.
Er komen wel steeds meer beperkingen hequote:Op maandag 3 juli 2023 08:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Vanaf 1 juli 2023 is het online verkopen van tabak verboden.
die gaan er niet vrolijk van wordenquote:Op maandag 3 juli 2023 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komen wel steeds meer beperkingen he
Maar ben benieuwd hoe Rupert en Imadiddin het op gaan
DIe weten natuurlijk niets van deze maatregel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |