Vaak wel inderdaadquote:Op maandag 3 juli 2023 09:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd gevonden hoor. Vroeger op kantoor met allemaal meiden bah. Later alleen op afdelingen met heren, prima!
Niemandquote:Op maandag 3 juli 2023 09:51 schreef Harry het volgende:
Eerst Babette en nu Marciano moeten hun batterij wisselen.
Wie zou dat gaan doen.... ?
Volgens mij gaat dat er over dat Wendy steeds contact zoekt met Babette en net doet alsof ze nog vriendinnen zijn. Zoe vindt dat nep gedrag en Babette zei daarop dat ze geen onmens is en iemand niet kan weg sturen. En dat dat ook het spel is dat iedereen daar zo'n beetje doet. Maar Wendy doet tegen Marciano koel en nu weet het drietal niet of ze haar kunnen vertrouwen wb bv de manager verkiezing en nomineren. Dit alles naar aanleiding van dat Wendy in de hottub zat met Eunice en dat hun groep Eunice wil nomineren.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik het begin ging het weer over dat verhaal dat Babette niks aan de muur zou hangen, dat heeft ze ooit eens gezegd tegen Wendy... en toen kreeg ze toch dat T-shirt van Marciano en toen zei Wendy, dat heb je altijd al willen hebben.. en daar was Babette verbolgen over.... dus nu net weer dat verhaal en nu gaat het weer verder over de cabana...constant herhaling... ze gaat vandaag wel iets zeggen tegen Wendy, ik weet niet wat...
Ik was gelukkig op tijd.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:54 schreef danaqui het volgende:
Jut en Jul ook wakker, tering die lach....geluid maar weer uit
Goedemorgen Rozijntje.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat er over dat Wendy steeds contact zoekt met Babette en net doet alsof ze nog vriendinnen zijn. Zoe vindt dat nep gedrag en Babette zei daarop dat ze geen onmens is en iemand niet kan weg sturen. En dat dat ook het spel is dat iedereen daar zo'n beetje doet. Maar Wendy doet tegen Marciano koel en nu weet het drietal niet of ze haar kunnen vertrouwen wb bv de manager verkiezing en nomineren. Dit alles naar aanleiding van dat Wendy in de hottub zat met Eunice en dat hun groep Eunice wil nomineren.
Iets in die strekking.
Babette moet dus vandaag van Marciano Wendy aanspreken of ze met hun groep mee stemt of niet.
Misschien hebben mensen hier nog aanvulling? Dit was gisteren.
^^ Goedemorgen
word echt oorlog dan , want wendy is geneigd van op bern te stemmen voor managerquote:Op maandag 3 juli 2023 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat er over dat Wendy steeds contact zoekt met Babette en net doet alsof ze nog vriendinnen zijn. Zoe vindt dat nep gedrag en Babette zei daarop dat ze geen onmens is en iemand niet kan weg sturen. En dat dat ook het spel is dat iedereen daar zo'n beetje doet. Maar Wendy doet tegen Marciano koel en nu weet het drietal niet of ze haar kunnen vertrouwen wb bv de manager verkiezing en nomineren. Dit alles naar aanleiding van dat Wendy in de hottub zat met Eunice en dat hun groep Eunice wil nomineren.
Iets in die strekking.
Babette moet dus vandaag van Marciano Wendy aanspreken of ze met hun groep mee stemt of niet.
Misschien hebben mensen hier nog aanvulling? Dit was gisteren.
^^ Goedemorgen
Oh echt? Dat heb ik dan weer niet mee gekregen.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
word echt oorlog dan , want wendy is geneigd van op bern te stemmen voor manager
wendy en bern waren in gesprek gisteravond en daaruit bleek dat wendy geneigd was om op bern te stemmenquote:Op maandag 3 juli 2023 10:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh echt? Dat heb ik dan weer niet mee gekregen.
Mooiquote:Op maandag 3 juli 2023 10:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
wendy en bern waren in gesprek gisteravond en daaruit bleek dat wendy geneigd was om op bern te stemmen
Sigaretten kan je niet meer online bestellen oer 1 juliquote:Op maandag 3 juli 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat vast weer een stelling worden dan voor peuken, of moriama moet stiekem wat bestellen van de huishoutpot als ze daar nog iets voor gaan verdienen vandaag
Janetquote:Op maandag 3 juli 2023 10:03 schreef Frummelie het volgende:
Kanonne wat een afwas staat er al... wie heeft z'n corvee niet gedaan...
quote:Op maandag 3 juli 2023 10:06 schreef espri het volgende:
Weet iemand wanneer de laatste dag is van dit?
Wendy weet dat wel en die zei dat de febo ze ging halen. Net als die vergeten kaarsen. En ook bij Tianonzijn wel eens boodschappen door de febo gehaald omdat hij zijn bestelmoment vergeten was en het een feestdag was en ze niet kwamen leveren ( toen hebben ze hem gematst omdat ie begon te zeuren/ dreinen)quote:
Voordat de streams startte zaten ze er al 2 weken.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niets is dus zeker nog.
Dankjewel FF,quote:Op maandag 3 juli 2023 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niets is dus zeker nog.
Dan moet het eerste week augustus stoppen, dan ben ik blijquote:Op maandag 3 juli 2023 10:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voordat de streams startte zaten ze er al 2 weken.
En Kim W destijds, die voor een gerecht Bressot nodig had. Uit het niets was dat er ineens.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:11 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wendy weet dat wel en die zei dat de febo ze ging halen. Net als die vergeten kaarsen. En ook bij Tianonzijn wel eens boodschappen door de febo gehaald omdat hij zijn bestelmoment vergeten was en het een feestdag was en ze niet kwamen leveren ( toen hebben ze hem gematst omdat ie begon te zeuren/ dreinen)
Is pas de tweede laag.quote:
Op tv is de laatste uitzending 25 augustus te zienquote:Op maandag 3 juli 2023 10:06 schreef espri het volgende:
Weet iemand wanneer de laatste dag is van dit?
Hier had Marci al eens een gesprekje over. maar toen wat het een nee van de febo.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:11 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wendy weet dat wel en die zei dat de febo ze ging halen. Net als die vergeten kaarsen. En ook bij Tianonzijn wel eens boodschappen door de febo gehaald omdat hij zijn bestelmoment vergeten was en het een feestdag was en ze niet kwamen leveren ( toen hebben ze hem gematst omdat ie begon te zeuren/ dreinen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |