klopt dat kwam ook ter sprake gisteravondquote:Op zondag 2 juli 2023 23:27 schreef Judiwi het volgende:
Sigaren had ze die niet een keer gekregen. Een doos van Babet.
Termen uit het boek wat hij leest.quote:Op zondag 2 juli 2023 23:31 schreef schizolientje het volgende:
Erik hoopt dat Bern manager gaat worden. Hij heeft t maar over een natuurgroep wat bedoeld hij daar nu mee. Wendy zou uit een natuurgroep komen en net had hij het ook over een natuurgroep
Ik versta geen bal van wat Mirthe zegt.quote:Op zondag 2 juli 2023 23:34 schreef Judiwi het volgende:
Natuurgroep daar is Moraima in opgegroeid. In Nederland gaan wij meer voor een cultuurgroep.
Waar heeft die Eric het in godsnaam over.
Sorry maar ik vind Mirthe ook hebberig overkomen.
Want Moraima kan zo lekker sociaal kipkluiven, boem?quote:Op maandag 3 juli 2023 00:21 schreef freaky40 het volgende:
Isaac of Wendy wat mij betreft en Erik of Moraima als verrassende outsiders.
Het was het allemaal net niet, het eten stelde helemaal niet zoveel voor maar ze hebben lekker gegeten.... maar gala..quote:Op maandag 3 juli 2023 06:22 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
heel dat BOEM gala van morrie was grote schow qwa aankleding , aan eten vond ik het niet zo speciaal , maar bon morrie de hebbert heeft haar gala gehad , zal haar een zorg zijn of er nog eten is voor de komende dagen
hoop zo ima geen manager woord want is dan weer alles kopen voor hun kliekje
mooi om te horen dat wendy mss op bern gaat stemmen , die heeft die hebberige kliek ook door
gisteravond sprak wendy nog met bern over mangerschap en leek erop dat wendy voor bern gaat , maar vrees voor gelijk spel , of marciano moet ook nog op bern stemmenquote:Op maandag 3 juli 2023 06:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het was het allemaal net niet, het eten stelde helemaal niet zoveel voor maar ze hebben lekker gegeten.... maar gala..![]()
Van mij mag Bern het ook wel worden, ik ben dat gekonkel helemaal zat... ik heb gisteren m'n stream uitgezet omdat ik Babette niet meer aan kom horen... ik hoop dat Wendy op Bern gaat... laat ze het heen en weer maar krijgen...
Ik denk niet dat Marciano dat gaat doen... dan heeft hij echt een probleem denk ik...quote:Op maandag 3 juli 2023 06:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
gisteravond sprak wendy nog met bern over mangerschap en leek erop dat wendy voor bern gaat , maar vrees voor gelijk spel , of marciano moet ook nog op bern stemmen
Okidoki, ik vond het al zo raar dat Moirama zaterdag zei... vandaag mijn laatste dag als manager...quote:
Was indd niks geen flirten aan ze zaten gewoon te pratenquote:Op maandag 3 juli 2023 07:05 schreef Frummelie het volgende:
Ik werd eigenlijk een beetje misselijk toen ik de topictitel las.... maar ik lees nergens iets van flirten.. of ik lees er overheen, kan ook natuurijk..
Oké en ik maar teruglezen als een malle...quote:Op maandag 3 juli 2023 07:07 schreef danaqui het volgende:
[..]
Was indd niks geen flirten aan ze zaten gewoon te praten
quote:Op maandag 3 juli 2023 07:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké en ik maar teruglezen als een malle...
Zoë en een keer gewoon praten? Niet flirten met Isaak?quote:Op maandag 3 juli 2023 07:07 schreef danaqui het volgende:
[..]
Was indd niks geen flirten aan ze zaten gewoon te praten
En ze wil graag een B&B beginnen ik denk dat dat net iets voor haar isquote:Op maandag 3 juli 2023 01:06 schreef Majoraan het volgende:
Koken, poetsen, kappen, boenen, feesten, aan ieders event meedoen, trouw, beschimpt,
mes in rug, genegeerd en maar doorgaan.
Ik gun Wendy haar dochter de pony, haar zoon de scooter en haarzelf de nieuwe tieten.![]()
Mijn nummer 2 is Erik en nummer3 is Isaak
Ik gun het haar ook van harte..quote:Op maandag 3 juli 2023 07:24 schreef humpty het volgende:
[..]
En ze wil graag een B&B beginnen ik denk dat dat net iets voor haar is
O dat zie ik haar ook wel doen, is ze wel een typetje voor denk ik.quote:Op maandag 3 juli 2023 07:24 schreef humpty het volgende:
[..]
En ze wil graag een B&B beginnen ik denk dat dat net iets voor haar is
Ik hoop dat haar voor het einde van dit programma nog te oren komt hoe Zoë en Babette over haar pratenquote:Op maandag 3 juli 2023 07:29 schreef cinsan het volgende:
wendy is echt een type voor b en b te runnen , zorgzaam , vriendelijk , alleen moet ze zich nu losweken van zooi en bep
hoop ik ook maar zag haar gister weer bij bep zitten knuffelen , dan denk ik wendy trek in godsnaam je ogen open , bep steekt zo mes in je rug zooi ookquote:Op maandag 3 juli 2023 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat haar voor het einde van dit programma nog te oren komt hoe Zoë en Babette over haar praten
Ja dat vond ik ook vreemd, en later hoorde ik ZOë daar over dacht ik tegen Babs dat ze dat raar vondquote:Op maandag 3 juli 2023 07:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop ik ook maar zag haar gister weer bij bep zitten knuffelen , dan denk ik wendy trek in godsnaam je ogen open , bep steekt zo mes in je rug zooi ook
Nee ik vond het geen flirten, als je dat al flirten noemtquote:Op maandag 3 juli 2023 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoë en een keer gewoon praten? Niet flirten met Isaak?
Wat een irritante gozer.quote:Op maandag 3 juli 2023 07:40 schreef cinsan het volgende:
effe off topic , iemand filmpje gezien van jef en kim werden geintervieeud door iemand staat op yt
quote:Op maandag 3 juli 2023 07:40 schreef cinsan het volgende:
effe off topic , iemand filmpje gezien van jef en kim werden geintervieeud door iemand staat op yt
Ik heb het niet gezien, maar het is wel iets wat ze constant doet als ze bij hem is. Had mij dus niets verbaasdquote:Op maandag 3 juli 2023 07:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee ik vond het geen flirten, als je dat al flirten noemt
Gezien, lijkt mij zo in real live wel een leuke gozer Jeffreyquote:Op maandag 3 juli 2023 07:40 schreef cinsan het volgende:
Ik bedoel de interviewer.quote:Op maandag 3 juli 2023 07:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
echt nog altijd , en beide nog natrappen over sommige bewoneren en exbewoners
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |