Mirthe, Jappie, Bern, misschien Wendy. De rest hoeft van mij niet te winnen.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben al lang heel erg tevreden dat iemand sowieso niet gaat winnenhup mirthe!
en verder zal het allemaal wel.
Maar Jap en Bern spelen een romantisch spelletje?quote:Op zondag 2 juli 2023 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja. Die zouden nog kunnen winnen.
Anders kijk je gewoon zelf even naar de streams.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar Jap en Bern spelen een romantisch spelletje?
quote:Op zondag 2 juli 2023 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Anders kijk je gewoon zelf even naar de streams.
Volgens mij niet.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:15 schreef woxxel het volgende:
Hebben mirthe en Marciano vandaag nog gepraat over gisteren?
Nope ze negeren elkaar nu.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:15 schreef woxxel het volgende:
Hebben mirthe en Marciano vandaag nog gepraat over gisteren?
Die doet gewoon haar eigen ding.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:25 schreef Judiwi het volgende:
Hoort Wendy nu bij de groep van Bern,. Nu ze problemen heeft met Babet
Bep heeft trouwens vooral problemen met Wendy, niet andersom.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:25 schreef Judiwi het volgende:
Hoort Wendy nu bij de groep van Bern,. Nu ze problemen heeft met Babet
het komt ook wel een beetje bij Mirthe vandaan. Die negeert hem , en ik geloof dat hem dat ook niet echt zintquote:Op zondag 2 juli 2023 22:24 schreef woxxel het volgende:
Heeft ie volgens mij ook bij mex gedaan. 2 weken of langer genegeerd.
Terwijl ie met Martin omging.
Hij denkt ook dat ie heel wat is.
Nee dat is hem niet genoeg respect. Hij verdiend meer respect denkt hij.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:27 schreef Verida het volgende:
[..]
het komt ook wel een beetje bij Mirthe vandaan. Die negeert hem , en ik geloof dat hem dat ook niet echt zint
Zo werkt dat toch niet, je kunt dat tit for tat niet eeuwig volhouden.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:30 schreef Judiwi het volgende:
Imi en Rupert hebben WEndy wel geholpen aan haar managerschap. Maar nu stemt zij op Bern. Terwijl Bern nooit op haar gestemd heeft.
Blijf het vreemd vinden.
Stelt zichzelf nu veilig voor aabkomende eliminaties om voor Bern te stemmen.
Maar niemand weet of dat nog dezelfde sigaren zijn.quote:Op zondag 2 juli 2023 23:27 schreef Judiwi het volgende:
Sigaren had ze die niet een keer gekregen. Een doos van Babet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |