Xenofobie is een beter begrip.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Racisme is volstrekt irrationeel, zou niet weten waarom.
Zoek even op 'food desert areas' in de VS.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Makkelijk om iemand een toetsenbordheld te noemen vanuit een toetsenbord.
Jij zou dan vertekken uit de wijk. Oke.
Gefeliciflapstaart.
Zie het oeuvre van Harvest.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wie praat deze rellen goed? Graag een quote van de betreffende posts, want ik heb ze gemist
quote:Op zondag 2 juli 2023 20:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wie praat deze rellen goed? Graag een quote van de betreffende posts, want ik heb ze gemist
quote:Rellen zijn zeer terecht. Krijg je als je als derderangsburger behandeld wordt terwijl je gewoon al generaties lang in het land woont.
Ik zie eigenlijk helemaal niks nieuws op twitter. Misschien is het wat rustiger, inmiddels.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:51 schreef Magister_Artium het volgende:
Hoe is het vanavond op straat in Parijs? En zijn er al relletjes in Nederland gesignaleerd?
Je kunt geen cactussen eten gekkie. Dat doet pijn.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoek even op 'food desert areas' in de VS.
Net Braveheart idd, deze vrijheidsstrijdster.quote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 20:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je kunt geen cactussen eten gekkie. Dat doet pijn.
quote:Op zondag 2 juli 2023 20:52 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Net Braveheart idd, deze vrijheidsstrijdster.
Kut, ik wilde nog even getint worden voor de oorlog.quote:
Zelf schuld.quote:
Onderdrukt worden is een keuze.quote:
Fiks ik dat, fiks jij dat dodelijk vermoeiende geforceerde woke gekloot.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zelf schuld.
Ik ben geen hond die je zomaar even kunt rondcommanderen.
Dat is jouw probleem. Ik spreek namens meerdere users als ik zeg dat die arrogante toon van je op een gegeven moment begint te vervelen.
Die onderste schijnt in Zwitserland te zijn.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:54 schreef wizkays het volgende:
[..]
[ twitter ]
de politie heeft last vanavond
Met een beetje geluk waaien de rellen zo onze kant opquote:Op zondag 2 juli 2023 20:54 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Kut, ik wilde nog even getint worden voor de oorlog.
Nuja, sinds ik als linkse sociaal-democraat niet ben meegesprongen op de woke-trein naar la-la-land zijn een aantal voorheen heel vriendelijke users ervan overtuigd van doen te hebben met Baudet 2.0.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |