Ik vermaak mij er nog best prima mee en weet gewoon dat minder bewoners eigenlijk per definitie saaier is. Van mij hoeft niet zo nodig iedereen morgen naar huis.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar kijk nu al niet meer en de streams zijn op sterven na dood wat mij betreft ...![]()
Ik snap alleen niet dat de grootste nietsnutten er nog steeds inzitten, maar dat is mijn mening.
Merk je in de COS ook wel.Vorige week 1 topic in 24 uur.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar kijk nu al niet meer en de streams zijn op sterven na dood wat mij betreft ...![]()
Ik snap alleen niet dat de grootste nietsnutten er nog steeds inzitten, maar dat is mijn mening.
nouja..quote:Op zondag 2 juli 2023 18:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zoe denkt ook dat er hierna heel veel gaat komen voor haar, nou reken er niet op kut ....
Het is best saai nu, maar als er nog meer naar huis gaan wordt het inderdaad nog saaier.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vermaak mij er nog best prima mee en weet gewoon dat minder bewoners eigenlijk per definitie saaier is. Van mij hoeft niet zo nodig iedereen morgen naar huis.
Ja, dat zou kunnen, maar dan moet je wel een beter figuur hebben, geen slechte make-up en geen Daddy issue ...quote:Op zondag 2 juli 2023 18:34 schreef HappyCharly het volgende:
nouja..
met onlyfans verdienen een hoop van dit soort b-sterretjes vlot 10.000 in de maand
wie weet gaat Zoë zoiets doen.. doen ze beter dan ik..
Het zijn meer momenten. Vandaag was saai maar gisteravond en vannacht was er genoeg te zien. En dat zal de komende tijd alleen maar meer worden verwacht ik. Ik blijf nog wel kijken tot het afgelopen isquote:Op zondag 2 juli 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is best saai nu, maar als er nog meer naar huis gaan wordt het inderdaad nog saaier.
daddy issues, is best een markt voor daarquote:Op zondag 2 juli 2023 18:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen, maar dan moet je wel een beter figuur hebben, geen slechte make-up en geen Daddy issue ...
Die verbeeld zich echt heel wat.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zoe denkt ook dat er hierna heel veel gaat komen voor haar, nou reken er niet op kut ....
Ik vond het gisteravond ook hele leuke streams, en wat ik hier las was vannacht inderdaad ook de moeite waard. Het is echt niet allemaal kommer en kwijl.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:37 schreef engine het volgende:
[..]
Het zijn meer momenten. Vandaag was saai maar gisteravond en vannacht was er genoeg te zien. En dat zal de komende tijd alleen maar meer worden verwacht ik. Ik blijf nog wel kijken tot het afgelopen is
Momentje.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het gisteravond ook hele leuke streams, en wat ik hier las was vannacht inderdaad ook de moeite waard. Het is echt niet allemaal kommer en kwijl.
Kommer en Kwel ....quote:Op zondag 2 juli 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond het gisteravond ook hele leuke streams, en wat ik hier las was vannacht inderdaad
ook de moeite waard. Het is echt niet allemaal kommer en kwijl.
Ik twijfelde nog, maar vond kwijl ook wel toepasselijk in dezequote:
Aardige poging, maar ken je spreekwoorden ....quote:Op zondag 2 juli 2023 18:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik twijfelde nog, maar vond kwijl ook wel toepasselijk in deze
Het is meer iets van achter om Babs steeds in beeld te hebben lijkt en is het dat ze heel veel praat. Als de beelden wat minder vaak op haar waren maar op anderen zul je zien dat die andere dan veel aan het praten zijn. of wat dan ook. Ze hebben gewoon vaak beeld op Babsquote:Op zondag 2 juli 2023 17:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
een Duracelkonijn is een kindje vergeleken bij Babette als het om 'doorgaan' gaat
Niet de make-up nu de schuld gaan geven.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:52 schreef mangalie het volgende:
Tjeeeez die make-up van Zoë...Wordt met de dag erger
Laag op laag op laag.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:52 schreef mangalie het volgende:
Tjeeeez die make-up van Zoë...Wordt met de dag erger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |