SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kan niet zeggen dat het er lekker uitzietquote:
Kan uberhaupt niet zeggen wat het isquote:Op zondag 2 juli 2023 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat het er lekker uitziet
Ja en iets met worst en nog wat wat ik niet kan thuis brengenquote:Op zondag 2 juli 2023 18:04 schreef engine het volgende:
[..]
Kan uberhaupt niet zeggen wat het isovergebleven nasi van gisteren?
Ja ik weet het ook niet. Het is wel een aardige bord weer dus niemand hoeft met honger naar bed.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en iets met worst en nog wat wat ik niet kan thuis brengen
Tsja,die vindt Bern ook lekker.quote:
Als het gisteren prima smaakte zal er nu ook niet veel mis mee zijnquote:
En dan ga je nog zes weken of meer kijken naar vier bewoners? Dat lijkt je wel leuk?quote:Op zondag 2 juli 2023 18:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zou zo graag die waterbak weer eens willen zien bij een volgende eliminatie,
iedereen erin en degene die het niet halen er direct uit .... dag tien bewoners ....
quote:Op zondag 2 juli 2023 18:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hier was een paar keer om gevraagd vandaag .....![]()
Goed voorbeeld van het valse karakter van Babette, eerst leuk doen met
Wendy en dan vervolgens haar keihard laten vallen in gesprek met Marciano ...![]()
![]()
[ afbeelding ]
Babette was niet dronken - 2 juli 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, dat niet, maar kijk nu al niet meer en de streams zijn op sterven na dood wat mij betreft ...quote:Op zondag 2 juli 2023 18:19 schreef engine het volgende:
En dan ga je nog zes weken of meer kijken naar vier bewoners? Dat lijkt je wel leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |