Iedereen heeft onder z'n beide tepel iets van een bobbel zitten, als je begrijpt wat ik bedoel. (zowel man als vrouw). Wat bij mij nu het geval is: De bobbel is aanlinkerkant al enkele weken opgezwollen lijkt het wel, en doet enigzins pijn als je erop drukt. Soms meer, en soms ook minder. Wat zou 't zijn? Iets fataals of iets onschuldig?
quote:Hmmm, dus het kan dus iets bedreigends zijn... Verontrustend!
Op woensdag 12 februari 2003 09:04 schreef bluebellyfluff het volgende:
klinkt als een opgezwollen kliertje, heel normaal maar als het aanblijft ermee naar de doktor gaan!
quote:Ik heb het 2 weken geleden opgemerkt, en ik kan niet echt zeggen dat het groter is geworden.
Op woensdag 12 februari 2003 09:07 schreef bluebellyfluff het volgende:
Lijkt me stug dat het kanker is of iets dergelijks omdat je het pas hebt opgemerkt. En als het je zo verontrust ga dan meteen naar de dokter.
(Trouwens moet ik er even bijzeggen dat ik man ben.)
quote:Ik ben 18. Dat opgezwollen geval zit er nu zo'n 3 weken!
Op woensdag 12 februari 2003 09:08 schreef BigBear het volgende:
Ik weet niet precies hoe oud je bent, maar ik heb ook zoiets gehad op mijn 15e/16e. Bij mij was het gewoon een opgezette klier. Als het idd langer duurt, dan moet je ff naar de dokter gaan.
quote:Ik denk eerlijk gezegd dat het gewoon een opgezette klier is. Lijkt me sterk dat het een vorm van kanker is ofzo, maar als je het echt zeker wilt weten, kun je het beste ff langs de dokter wandelen.
Op woensdag 12 februari 2003 09:11 schreef Destroyer2000 het volgende:[..]
Ik ben 18. Dat opgezwollen geval zit er nu zo'n 3 weken!
quote:Ja, het lijkt me inderdaad raar als het kanker is, want een man die borstkanker heeft die zie je niet vaak.
Op woensdag 12 februari 2003 09:13 schreef BigBear het volgende:[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat het gewoon een opgezette klier is. Lijkt me sterk dat het een vorm van kanker is ofzo, maar als je het echt zeker wilt weten, kun je het beste ff langs de dokter wandelen.
Je moet gewoon even langs de huisarts. Die kent je medische geschiedenis, die heeft er voor geleerd en die kan het veel beter beoordelen dan een paar leken op internet.
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 09:18 schreef Lois het volgende:
Het gevaar van dit soort "vraagjes" vind ik altijd dat er zoveel dingen aan de hand zouden kunnen zijn dat wij het, hier achter een beeldscherm, echt niet kunnen beoordelen.
Stel er wordt gezegd "nee joh, dat is niks, heb ik ook gehad, niks aan de hand" en jij bent helemaal gerustgesteld en gaat vervolgens niet naar de dokter. OF iemand zegt " nou dat moet wel kanker zijn hoor" en hij schrikt je wezeloos en gaat vervolgens ook niet naar de dokter omdat je bang bent.Je moet gewoon even langs de huisarts. Die kent je medische geschiedenis, die heeft er voor geleerd en die kan het veel beter beoordelen dan een paar leken op internet.
tijd die je nu gestoken hebt in dit topic had je ook allang telefoon kunnen pakken
en afspraak kunnen maken, idioot gedoe zeg dit
quote:Maakt dat iets uit? Iedereen kan daar iets hebben hoor. Ook mannen zouden daar borstkanker kunnen hebben. Ik zeg niet dat je het heb, maar dr is natuurlijk altijd een mogelijkheid!
Op woensdag 12 februari 2003 09:09 schreef Destroyer2000 het volgende:
(Trouwens moet ik er even bijzeggen dat ik man ben.)
quote:Je zou anders niet de eerste zijn die denkt het is niets en dat het toch vrij ernstig blijkt te zijn
Op woensdag 12 februari 2003 09:22 schreef Destroyer2000 het volgende:
Ik ga er vandaag rap heen, naar de dokter dus! Dit is uitermate verontrustend! Alarm! En snel voordat het te laat is!
quote:Daarom neem ik nu ook het zekere voor het onzekere. Ik laat me eigen niet in de luren leggen. Vandaag ga ik er nog heen. Snel duidelijkheid over de stand van zaken inplaats van dat getob.
Op woensdag 12 februari 2003 09:52 schreef FouteMensenStaff het volgende:[..]
Je zou anders niet de eerste zijn die denkt het is niets en dat het toch vrij ernstig blijkt te zijn
quote:Goed zo!
Op woensdag 12 februari 2003 09:58 schreef Destroyer2000 het volgende:[..]
Daarom neem ik nu ook het zekere voor het onzekere. Ik laat me eigen niet in de luren leggen. Vandaag ga ik er nog heen. Snel duidelijkheid over de stand van zaken inplaats van dat getob.
Laat je ook nog even weten hoe het is afgelopen?
quote:Ok.
Op woensdag 12 februari 2003 10:02 schreef Lois het volgende:[..]
Goed zo!
Laat je ook nog even weten hoe het is afgelopen?
Ben benieuwd... Ben extreem benieuwd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |