Lloretquote:Op zondag 2 juli 2023 09:45 schreef streamjohan het volgende:
Snap nooit mensen die op vakantie gaan en dan op een resort blijven, soms met gehele traliewerk eromheenMocht je een keer weg willen, dat ze met spiegels onder de auto of bus gaan loeren
Ga dan gewoon met de touringcar naar Lloret of Salou. Tenminste vrijheid als de ETA in ruststand is.
Waar heb je het over? Turkije is geen Somalië. Minder DPG-media lezen joh. Je kan daar prima als witte persoon prima tussen de locals.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:45 schreef streamjohan het volgende:
Snap nooit mensen die op vakantie gaan en dan op een resort blijven, soms met gehele traliewerk eromheenMocht je een keer weg willen, dat ze met spiegels onder de auto of bus gaan loeren
Ga dan gewoon met de touringcar naar Lloret of Salou. Tenminste vrijheid als de ETA in ruststand is.
Een jaar of 15 geleden was ik in sharm el sheikh , daar werd dat gedaan, bewaking en alles bij dat resortquote:Op zondag 2 juli 2023 09:51 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Turkije is geen Somalië. Minder DPG-media lezen joh. Je kan daar prima als witte persoon prima tussen de locals.
Heb andere ervaringenquote:Op zondag 2 juli 2023 09:51 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Turkije is geen Somalië. Minder DPG-media lezen joh. Je kan daar prima als witte persoon prima tussen de locals.
Dus omdat jij het op 1 plek hebt gezien is het voor heel Turkije waar? Nee dus, misschien had je naar een betere plek moeten gaan ipv een resort dat blijkbaar in een sloppenwijk lag.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:54 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Een jaar of 15 geleden was ik in sharm el sheikh , daar werd dat gedaan, bewaking en alles bij dat resort
Sharmquote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 10:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sharm
Was er niet laatst een Rus doodgebeten door een haai? Goede verbastering dan toch?
Wat kunnen laagopgeleide witte plebmensen overdrijven zeg. Twee mongooltjes met een walkie-talkie in een booth en dat noemen ze dan beveiliging. Zo belangrijk ben je ook al weer niet.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:54 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Een jaar of 15 geleden was ik in sharm el sheikh , daar werd dat gedaan, bewaking en alles bij dat resort
Nuja, is toch een beetje beveiliging?quote:Op zondag 2 juli 2023 12:03 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wat kunnen laagopgeleide witte plebmensen overdrijven zeg. Twee mongooltjes met een walkie-talkie in een booth en dat noemen ze dan beveiliging. Zo belangrijk ben je ook al weer niet.
Een Rus werd doodgebeten in Egypte? Oh jeej, oppassen de volgende keer dat ik in Zandvoort ben.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sharm
Was er niet laatst een Rus doodgebeten door een haai? Goede verbastering dan toch?
Niet nodig. Zelf kom ik geregeld in Dubai en voor die bestemming worden ook die vaccinaties aanbevolen. Maar het is geen ontwikkelingsland, zie het nut er niet zo van in. Voor Turkije idem, en zeker voor een resort.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:28 schreef Worldy30 het volgende:
Hoi, ik heb enkele dagen geleden een reis geboekt naar Turkije. De dame van het reisbureau gaf aan dat het aanbevolen wordt om jezelf te vaccineren tegen DTP en hepatitis A.
https://www.ggdreisvaccinaties.nl/land/turkije
Ik ken veel mensen in mijn omgeving die naar Turkije op vakantie zijn geweest en ik heb nog nooit iemand horen praten over deze vaccinaties. Is het echt nodig om deze vaccinaties te halen of valt dit allemaal wel mee? Ik verblijf een week op een resort en ga wellicht een of twee keer naar het centrum... Wat is jullie mening over deze reisvaccinaties?
Niet weten dat Sharm el Sheik in Egypte ligtquote:Op zondag 2 juli 2023 10:14 schreef DX11 het volgende:
[..]
Dus omdat jij het op 1 plek hebt gezien is het voor heel Turkije waar? Nee dus, misschien had je naar een betere plek moeten gaan ipv een resort dat blijkbaar in een sloppenwijk lag.
Benieuwd of ts al op reis is, met of zonder vaccinaties.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb vorig jaar voor mn reis naar Suriname ook DTP, Hepatitis A, en gele koorts gehaald. Twee weken lang nergens ook maar enig risico gelopen totdat ik op een stuk metaal ging staan. Nou, daar is die DTP dan weer fijn voor.
Haal ze nou maar gewoon, inclusief die Hepatitis A herhaal over 9 maanden. Dan ben je echt 40-45 jaar beschermd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |