Heeft ze al met hem gesproken?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:39 schreef engine het volgende:
Mirthe en Marciano ongemakkelijk bij elkaar aan de bar.
Marcia ziet er ook niet meer fris uit. Die heeft volgens mij ook genoeg gedronken.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:39 schreef engine het volgende:
Mirthe en Marciano ongemakkelijk bij elkaar aan de bar.
Nog niet geloof ik.quote:
bern was aan het opruimenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:39 schreef maryo55 het volgende:
Kamer van Wendy heeft corvee. Dus waar is Bern en wie hoort bij die kamer.
heel naief vind ik wendyquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Wendy ook wel een dom gansje hoor, dat ze elke keer weer Babette opzoekt.
Ze hadden het over een zij die altijd als laatste oostaat en die haar zender liet vallen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:46 schreef Judiwi het volgende:
Over wie hebben Bern, Sasha en Jasper het.
Ik kan er ook niet meer naar luisterenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:43 schreef schizolientje het volgende:
Opoe en opa lopen rondjes buiten. Wat een suf saai stel is dat
Babette is dan ook wel een hele grote slijmerd en heel geraffineerd...Helaas heeft Wendy het niet door.quote:
Ja maar dat is het altijd met haar. Ze valt iemand op iets aan en doet zelf hetzelfde..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Babette: Eunice jij wil altijd eten als je hebt gedronken, doe maar niet, ik bescherm jou nou, want jij wil dan altijd eten.
Terwijl Babette zelf al de hele avond met d'r tengels in het notenbakje zit te graaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |