Exclusief zichzelf natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze zegt net ‘allemaal samen opruimen’…
Ja en toen liep ze dus door, benieuwd of ze nou nog gaat helpen maar ze is nu in gesprek met ima.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze zegt net ‘allemaal samen opruimen’…
Heeft ze dan een stash?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:08 schreef engine het volgende:
Imadiddin om peuken smeken bij de manager.
Dat weet ik niet. Of misschien omdat ze nu nog kan bestellen. Het ging wel over peuken in ieder geval.quote:
Ik denk dat hij een stelling bedoelde want de laatste was al 2 maanden geleden zei Imi.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Of misschien omdat ze nu nog kan bestellen. Het ging wel over peuken in ieder geval.
Check even Slam,NLquote:
Ze heeft nog sigaren...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Of misschien omdat ze nu nog kan bestellen. Het ging wel over peuken in ieder geval.
Volgens mij wel. Zeker in deze jurk.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ligt het aan mijn slechte zicht, of groeit die Moraima weer tegen de klippen?
Die heeft Jasper aangeklampt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:14 schreef schizolientje het volgende:
Babette gaat ook weinig helpen denk ik. Doet ze nooit
En als ze toch binnen krijgen weten we dat er 1 van K5 even naar de super is gefietst.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:13 schreef schizolientje het volgende:
Mag per 1 juli niet online tabak of sigaretten bestellen of leveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |