Exclusief zichzelf natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze zegt net ‘allemaal samen opruimen’…
Ja en toen liep ze dus door, benieuwd of ze nou nog gaat helpen maar ze is nu in gesprek met ima.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze zegt net ‘allemaal samen opruimen’…
Heeft ze dan een stash?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:08 schreef engine het volgende:
Imadiddin om peuken smeken bij de manager.
Dat weet ik niet. Of misschien omdat ze nu nog kan bestellen. Het ging wel over peuken in ieder geval.quote:
Ik denk dat hij een stelling bedoelde want de laatste was al 2 maanden geleden zei Imi.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Of misschien omdat ze nu nog kan bestellen. Het ging wel over peuken in ieder geval.
Check even Slam,NLquote:
Ze heeft nog sigaren...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Of misschien omdat ze nu nog kan bestellen. Het ging wel over peuken in ieder geval.
Volgens mij wel. Zeker in deze jurk.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ligt het aan mijn slechte zicht, of groeit die Moraima weer tegen de klippen?
Die heeft Jasper aangeklampt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:14 schreef schizolientje het volgende:
Babette gaat ook weinig helpen denk ik. Doet ze nooit
En als ze toch binnen krijgen weten we dat er 1 van K5 even naar de super is gefietst.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:13 schreef schizolientje het volgende:
Mag per 1 juli niet online tabak of sigaretten bestellen of leveren
Je bedoeld dat er een paR gaanruimenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:18 schreef lojanda het volgende:
Nou dat was hem weer voor mij.. ik vond het erg gezellig vanavond![]()
Fijne avond nog allemaal![]()
Ze gaan gezamenlijk opruimen
Over haar en Marciano?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:19 schreef mootie het volgende:
Geen idee waar Bep het over heeft trouwens.
Uiteraard. Tegen iedereen die maar in haar buurt komt.quote:
Of is dit een verhaallijn, had ze het daar overquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:20 schreef humpty het volgende:
Bep weet niet wat ze moet met Marciano moet ze er voor gaan
of wachten tot ze buiten is...krijg niet goed mee wat Jasper zegt
Ze weet weer niet wat ze moet doen, vraagt advies aan Jappie, die geeft de tip om het zo te laten en het buiten verder aan te kijkenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:19 schreef mootie het volgende:
Geen idee waar Bep het over heeft trouwens.
Dat kind is echt desperaat, zo geil als 'n bos lenteuitjesquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Zoe: Ik heb je gemist
Isaac: mompel
Zoe: Wat, mag ik dat niet zeggen
Isaac: Natuurlijk mag je dat zeggen
Zoe: Waarom heb je dat knoopje dicht gedaan?
Isaac: Ik had het koud
Zoe: Ik kan het warm maken
Dom wichtquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:23 schreef Varen het volgende:
Zoë heeft Isaac gemist. Ze vraagt waarom Isaac zijn knopen van zijn overhemd dicht gedaan heeft. Isaac heeft het koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |