wat zeg jij nou weer voor onzin.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:27 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
Wat een debiele regeling.
Ja dat klopt, je moet alleen oppassen dat je niet op het verkeerde huis reageert, want als je bv 25 zoekpunten en 2 wachtpunten hebt en je reageert op een huis waar je helemaal niet wil wonen, ben je toch de gene met de meeste punten dan krijg je strafpunten
Wat?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:33 schreef fespo het volgende:
zelf sta ik 14 jaar ingeschreven in Amsterdam.
voor woningen in Amsterdam kom ik nog niet in aanmerking.
Dit kan toch niet als verrassing komen als je nederlands spreekt?quote:
ja, dat iemand ook maa het idee heeft om in 3 jaar iets te kunnen vinden in amsterdam zonder urgentie, startpunten of situatiepunten is inderdaad heel apart en wereldvreemd.quote:
Ik probeer Amsterdam normaal gesproken zoveel mogelijk te negeren.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dit kan toch niet als verrassing komen als je nederlands spreekt?
dat lukt niet als je in NL woont. Wel helaas....quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer Amsterdam normaal gesproken zoveel mogelijk te negeren.
Jezus christus..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:33 schreef fespo het volgende:
[..]
wat zeg jij nou weer voor onzin.
@:ts
zoekpunten wegen maar minimaal mee.
een hele kleine studio met 1 kamer begint in de buur te komen. (+- nummer 8-15)
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:32 schreef fespo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat raar. Ken iemand die ook 12/13 jaar op de wachtlijst staat en die staat wel eerste bij verschillende eenkamer studio’s/ kamers in amsterdamquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:33 schreef fespo het volgende:
[..]
wat zeg jij nou weer voor onzin.
@:ts
zoekpunten wegen maar minimaal mee.
een hele kleine studio met 1 kamer begint in de buur te komen. (+- nummer 8-15)
eerste zeker niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:46 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Wat raar. Ken iemand die ook 12/13 jaar op de wachtlijst staat en die staat wel eerste bij verschillende eenkamer studio’s/ kamers in amsterdam
ooi tin het verre verleden niet de hoofdstad maar elders stond ik een keer 180e en alle 179 voor mij hadden of geweigerd of helemaal niet gereageerd.... het lijkt mij dat dit overal zo is, dus ook als je op de zoveelste plek staat maak je echt wel een kans.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:27 schreef Fe2O3 het volgende:
Ik was met #14 of 15 de gelukkige ~11 jaar geleden ... in de randstad. Ruim 10 jaar inschrijftijd.
Ze nodigden toen altijd de eerste 20 uit want meer als de helft kwam toch niet opdagen
En de helft van de helft die dan wel kwam vond de woning helemaal niet geschikt eigenlijk. Je kreeg dan ook altijd op maandag bericht om woensdag of donderdag ergens te kijken
Ook handig als je werkt enzo.
Dus als je blijft reageren wordt je vanzelf eens uitgenodigd, ookal sta je niet op 1 2 of 3, maar op <40 a 50 oid.
Triest.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:55 schreef fespo het volgende:
gemiddeld neemt de 8ste kandidaat de woning in Amsterdam e.o.
Echt kansloos. Zelfs al sta je lang ingeschreven in Amsterdam dan nog wordt alles verhuurd aan voorrang (urgentie) en directe bemiddeling (detentie, asielzoeker, ex-ggz) https://www.woningnetregioamsterdam.nl/Verhuurdquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:46 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Wat raar. Ken iemand die ook 12/13 jaar op de wachtlijst staat en die staat wel eerste bij verschillende eenkamer studio’s/ kamers in amsterdam
Veel woningen blijken vol met schimmel te zitten. Was laatst ook bij BOOS. Die kan je dan maar beter weigeren als dat zo blijkt.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:55 schreef fespo het volgende:
gemiddeld neemt de 8ste kandidaat de woning in Amsterdam e.o.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |