Hij kon nog wel eens gaan winnen, de stemmen voor Imi zijn nog niet binnen volgens mij.quote:
Babs gaf toch iets van grenzen aan? Of ben ik nu te naïef?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:03 schreef Frummelie het volgende:
Wat een targ van een kind die Zoe wat een walgelijk jaloers wicht... en Babette maar excuses zoeken... hou toch op dat shitkind te verdedigen en te pamperen met haar grote smoel... snotneus is het...
Zo dat lucht op...
zal close worden , zitten paar twijfelaars bijquote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij kon nog wel eens gaan winnen , de stemmen voor Imi zijn nog niet binnen volgens mij.
Ik krijg dat weer niet helemaal mee, geluid is zo zacht op m'n mobiel en dan m'n kapotte oor haha..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Babs gaf toch iets van grenzen aan? Of ben ik nu te naïef?
Ja ben benieuwd.. aan de ene kant is het natuurlijk niet oké dat het managerschap alleen maar in handen is geweest van team Isaac..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
zal close worden , zitten paar twijfelaars bij
Ik wil graag dat Marciano hoort dat die kleuter hem Pipo noemt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik krijg dat weer niet helemaal mee, geluid is zo zacht op m'n mobiel en dan m'n kapotte oor haha..
Maar het zou eens tijd worden dat ze dat kind en uitbrander geeft ook wat betreft Isaac... en Isaac heeft een flinke uitbrander nodig van Marciano..
juist , en rupi en ima hebben geen geld meer , komt goed zegde rupi als ima manager word , weet je al genoegquote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd.. aan de ene kant is het natuurlijk niet oké dat het managerschap alleen maar in handen is geweest van team Isaac..
Ja dat wil ik ook wel heul graag.. volgens mij begint Marciano Zoe ook zat te worden.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil graag dat Marciano hoort dat die kleuter hem Pipo noemt.
Ja vooral die ezels en koeienquote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:59 schreef Rhosyn het volgende:
^^ Goedemorgen![]()
Eunice liep kamer 4 binnen en ging weer naar beneden maar liet de deur helemaal open. Zou het daar stinken ofzo?
En toen ze door de loods liep zag ik de loodsdeuren helemaal open staan. Dat is helemaal raar. Alles kan binnen vliegen en lopen.
Goedemorgen Pipo.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja vooral die ezels en koeien![]()
Goedemorgen Cos
ik vind alles van eunice TEquote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:15 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind dit allemaal zo overdreven van Eunice die achterlijke balletoefeningen tijdens het tanden poetsen...
Ja zoiets heb ik ook gelezen... het jatten wordt al besproken en hij zit nog niet eens op de managersstoel...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
juist , en rupi en ima hebben geen geld meer , komt goed zegde rupi als ima manager word , weet je al genoeg
Marciano en Babette hadden gisterenavond ook weer woorden, zal zo eens kijken of er een flimpje staatquote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Graag gedaan...![]()
Ik heb het niet gezien maar net gelezen.... wat een dwaas figuur hé, ze laat Babette geen moment los en het dan Marciano verwijten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |