Valt wel mee.Ik zal je niet quoten.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:20 schreef Frummelie het volgende:
Oooh ik maak er weer een zooitje van help @:Dotteke
Nee dat geloof ik niet, die zit allang niet meer op Marciano te wachten volgens mij.. ook wel eens iets over gelezen hier. Sommige dachten dat het Mexx was maar ook dat haalde ik er niet uit.. er werd geroepen dat hij naar huis moest komen... en sommige hoorden dat hij Babette naar huis moest sturen maar dat heb ik helemaal niet gehoord en andere hoorde weer de naam van Mirthe, dat hij Mirthe naar huis moest sturen... hahaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt wel mee.Ik zal je niet quoten.
Opmerkelijk weer Marciano,het was niet Kim W zover ik las.
Thanks,ben ik even weer op de hoogte.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet, die zit allang niet meer op Marciano te wachten volgens mij.. ook wel eens iets over gelezen hier. Sommige dachten dat het Mexx was maar ook dat haalde ik er niet uit.. er werd geroepen dat hij naar huis moest komen... en sommige hoorden dat hij Babette naar huis moest sturen naar dat heb ik helemaal niet gehoord en andere hoorde weer de naam van Mirthe, dat hij Mirthe naar huis moest sturen... haha
Graag gedaan...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks,ben ik even weer op de hoogte.![]()
Wat is die Zoe jaloers.Ze noemt Marciano een Pipo die achter Babs aanhobbelt.
Even wat filmpjes terug gekeken.Er komt een moment dat Babette er helemaal klaar mee is.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Graag gedaan...![]()
Ik heb het niet gezien maar net gelezen.... wat een dwaas figuur hé, ze laat Babette geen moment los en het dan Marciano verwijten...
Ik hoop het...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even wat filmpjes terug gekeken.Er komt een moment dat Babette er helemaal klaar mee is.
Owww gezellie...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
Sas gaat ook weer terug naar bed lijkt het.
Even Bern verwennen.quote:
Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #6quote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:46 schreef Frummelie het volgende:
Had jij filmpjes gezien Fresh van Babette en Zoe?
Eunice is ook wakker...![]()
Thnx...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #6
Ow echt? Ik aan Jan Wielem.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx...
Als ik Eunice zie moet ik gelijk aan die verschrikkelijke galajurk denken...
echt lelijke jurk , bovenstuk doet met denken aan mickey mousse orenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx...
Als ik Eunice zie moet ik gelijk aan die verschrikkelijke galajurk denken...
Mooie binnenkomer.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
echt lelijke jurk , bovenstuk doet met denken aan mickey mousse oren
Haha ja inderdaad dat is een goeie...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
echt lelijke jurk , bovenstuk doet met denken aan mickey mousse oren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |