quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die is voor haar staart, kan ze kwispelen
Nee en haar tieten passen er ook niet goed in. Maar goed, ik moet mijn mond houden. Het enige waar ik goed in was met de naaimachine was naalden brekenquote:
Oh ik heb ook heel wat kilometers gemaakt met de naaimachine, moeders was coupeuze en ik mochtquote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee en haar tieten passen er ook niet goed in. Maar goed, ik moet mijn mond houden. Het enige waar ik goed in was met de naaimachine was naalden breken
Tof! Mijn ma was er ook heel goed in. Mijn broer ook, die maakt vooral vliegers. Ik heb er totaal geen affiniteit mee.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh ik heb ook heel wat kilometers gemaakt met de naaimachine, moeders was coupeuze en ik mocht
altijd helpen
Er zijn beroepszangers die minder zingenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 00:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja en ze hoort of ze zuiver zingt of niet. Maar ze heeft echt les nodig.
Oh ja, kwaliteit is geen enkele garantie voor succes.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 00:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er zijn beroepszangers die minder zingen
Met zo'n antwoord heb je toch ook spontaan geen zin meer?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:16 schreef Hoempah het volgende:
Sasha vraagt of ze bij Bern onder de douche mag. Hij antwoord "wat jij wilt" en Sasha gaat vervolgens naar het andere douchehokje. Gemiste kans en hij heeft nog steeds niet geleerd dat zij zulke antwoorden niet leuk vind.
Sasha had ook kunnen reageren met : "Lieve schat, geef me een wat duidelijker antwoord". Enzovoort. Recalcitrant gedrag bij communicatieproblemen lost sowieso niets op.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 01:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Met zo'n antwoord heb je toch ook spontaan geen zin meer?
Uiteraard alles kan. Maar vermoed dat dit de aard vt beestje is. Lastig veranderen. Wel vermoeiendquote:Op zaterdag 1 juli 2023 01:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Sasha had ook kunnen reageren met : "Lieve schat, geef me een wat duidelijker antwoord". Enzovoort. Recalcitrant gedrag bij communicatieproblemen lost sowieso niets op.
Nou liever een Bern in mijn vriendenkring dan een Sasha hoor. Bitch eerste klas en dan dat overdreven lachje van haar sinds ze van Jeffrey heeft gewonnen. Ik vind haar niet meer leuk.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 01:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard alles kan. Maar vermoed dat dit de aard vt beestje is. Lastig veranderen. Wel vermoeiend
Kvind ze allebei wein8g aanquote:Op zaterdag 1 juli 2023 01:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nou liever een Bern in mijn vriendenkring dan een Sasha hoor. Bitch eerste klas en dan dat overdreven lachje van haar sinds ze van Jeffrey heeft gewonnen. Ik vind haar niet meer leuk.
Oh? Wat zie je danquote:Op zaterdag 1 juli 2023 01:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
Sommige users voelde al een andere vibe de laatste tijd en ik denk dat achter niet meer bezig is met verhaallijnen en dus de laatste maand totaal onvoorspelbaar is voor de deelnemers. Opmerkelijk en goed.
Goedemorgen Frummel.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 06:09 schreef Frummelie het volgende:
Het is hier en daar nog rustig allemaal nog lekker...
Hellooo goedenmorgen Freshie...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel.![]()
Ik las iets over hekschreeuwers,jij daar iets van meegekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |