Vernielingen, plunderingen en geweld op een schaal die zelfs in Frankrijk al vele, vele jaren niet meer zijn voorgekomen? Met kleurlingen die specifiek op zoek gaan naar blanken?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zie een hoop aannames en een hoop misschien. Doe eens even kalm aan en bekijk van een afstandje wat er nu daadwerkelijk aan de hand is...
Dat maakt voor die holbewoners toch niet uit, elke aanleiding om te rellen is er eentje.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:06 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
In Brussel heeft de pliesie ook een getintir onder vuur genomen?
Dat maakt niet uit, ze zijn allemaal van het padje af.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:06 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
In Brussel heeft de pliesie ook een getintir onder vuur genomen?
ze hebben allemaal negatieve ervaringen met de politiequote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat maakt voor die holbewoners toch niet uit, elke aanleiding om te rellen is er eentje.
Ik denk eerder dat het andersom is.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:10 schreef wizkays het volgende:
[..]
ze hebben allemaal negatieve ervaringen met de politie
is alleen maar normaal dat ze in meerdere landen demonstreren
dat zag je ook tijdens de Arabische Lente en de revoluties in Europa 1848
normaal menselijk gedrag
Nee, het loopt totaal uit de hand.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:11 schreef ISVV het volgende:
Ik zie nu weinig voorbij komen, is het (nog) rustig?
omdat ze jou nooit hebben lastiggevallen, zelfs als ze niet racistisch zijn hebben ze meestal zo'n ziekmakende attitude, ze voelen zich heel watquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het andersom is.
Dat streamen is zijn baan, logisch dat die daarmee wil verdienenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:45 schreef wizkays het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen die jongen, maar hij doet het voor het Adsense-geld en superchats.
Hele mooie foto, wel. Al was het beter als hij niet had bestaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:17 schreef Zipportal het volgende:
RAID, BRI and GIGN deployed in the face of rioters
https://lignesdedefense.b(...)emeutiers-23963.html
[ afbeelding ]
Dat is een gedeelte van het probleem dat je die ouders niet ziet.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:20 schreef Momo het volgende:
Doet mij aan die BLM rellen denken in de VS. De discriminatie is zeker aanwezig in maatschappij en wat betreft is er een punt dat er een incident is die de politie volledig verkeerd heeft aangepakt. Maar wat er nu gebeurd zijn gewoon een stel kanslozen die vermaak zoekt en gratis spullen. Gaat helemaal niet meer om het originele punt. Nu maak je gewoon onschuldige slachtoffers bij al die winkeliers. Net als bij die reljeugd in Nederland die los ging tijdens de avondklok, er was best een punt te maken daarover echter kwamen de debieltjes boven drijven die kans zagen om hun agressie te uiten, spannende avontuur te beleven en gratis spullen te pakken. Op de beelden nu zie ik trouwens vooral tieners, waar zijn hun ouders?
Ja, ben bang dat afwezig zijn van de ouders niet enkel een probleem is van de laatste dagen maar al hun hele leven...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:22 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is een gedeelte van het probleem dat je die ouders niet ziet.
Niet alleen kanslozen. De politie dient zich te gedragen want anders krijg je dit soort taferelen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:20 schreef Momo het volgende:
De discriminatie is zeker aanwezig in maatschappij en wat betreft is er een punt dat er een incident is die de politie volledig verkeerd heeft aangepakt. Maar wat er nu gebeurd zijn gewoon een stel kanslozen die vermaak zoekt en gratis spullen.
Dat zien we vanzelf als we straks ineens ergens een olifant zien lopen.quote:
Soow KOEKOEKquote:Franse vakbonden na rellen en geweld: politie ’in oorlog met ongedierte’
PARIJS - De Franse politie is in oorlog met „ongedierte” sinds een 17-jarige jongen in het Franse Nanterre bij een verkeerslicht werd doodgeschoten door een agent. Dat stellen twee grote politievakbonden. Zij halen in een verklaring uit naar de overwegend jonge relschoppers die sinds het fatale schietincident de straat op zijn gegaan. Auto’s worden in brand gestoken, winkels geplunderd en agenten aangevallen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |