Ja dat heb ik toch net gedaan. Hij mag toch ook gewoon op twitter zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:04 schreef wizkays het volgende:
[..]
ja laten we fascisten op twitter gaan citeren
Paul Golding (born January 1982) is a British far-right political leader who is currently the leader of Britain First.[2]
In December 2016, Golding was sentenced to eight weeks imprisonment for breaching a court order banning him from entering a mosque or encouraging others to do so in England and Wales. He took six months leave from the party and Jayda Fransen, the deputy leader, acted as leader during his absence.[3] On 7 March 2018, Golding and Fransen were both imprisoned for religiously aggravated harassment.[4]
Straks voel je je nog gedwongen om neonazi te worden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja dat heb ik toch net gedaan. Hij mag toch ook gewoon op twitter zijn.
Waarom? Als ik Elon Musk quote word ik dan ook multimiljonair?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Straks voel je je nog gedwongen om neonazi te worden.
Omdat je fascistische/extreemrechtse twitterdiarree hier neer gooit en daar blijkbaar trots op bent.quote:
Als ik Elon Musk quote word ik dan ook een autistische multimiljonair?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Omdat je fascistische/extreemrechtse twitterdiarree hier neer gooit en daar blijkbaar trots op bent.
Dus die filmpjes en berichten dat ze politiebureaus en auto's plunderen waren echt. Zie er steeds meer met wapens, ben bang dat dit de komende dagen finaal misgaat. Zie her en der ook de blanke blm type aansluiten en "protesteren". Sommige van die naïeve blanke meisjes lopen tussen honderden van die relschoppers, die gaan spijt krijgen.quote:
Of dat smerige Koningshuis.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:16 schreef ISVV het volgende:
Je moet echt moeite doen om hier iets in de Nederlandse media over te vinden. Keti Koti is belangrijk.
Manifestatie van de nuttelozen. Geweld is niet de oplossing. Dat wordt nog wat over 2 weken, op 14 juillet. De Nationale Feestdag, waarop de bestorming van de Bastille (1789) wordt herdacht.quote:
Ik heb alleen Steve, die verzamelt filmpjesquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:27 schreef koffiekoekjes het volgende:
Is er ergens een stream om van dit alles te genieten? Ik zie op Twitter hier en daar wat filmpjes
Staat gewoon op de voorpagina van de Telegraaf en AD oaquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:16 schreef ISVV het volgende:
Je moet echt moeite doen om hier iets in de Nederlandse media over te vinden. Keti Koti is belangrijk.
Nice, ff kijkenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb alleen Steve, die verzamelt filmpjes
Wie gaat streamen is zijn leven niet zeker, kijk hoe agressief ze al doen tegen de media, die willen niet gefilmd worden zodat ze niet herkend kunnen worden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:27 schreef koffiekoekjes het volgende:
Is er ergens een stream om van dit alles te genieten? Ik zie op Twitter hier en daar wat filmpjes
https://www.youtube.com/r(...)=EgJAAQ%253D%253D%5Cquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:27 schreef koffiekoekjes het volgende:
Maar ze zien er allemaal hetzelfde uitquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:34 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Wie gaat streamen is zijn leven niet zeker, kijk hoe agressief ze al doen tegen de media, die willen niet gefilmd worden zodat ze niet herkend kunnen worden.
Lijkt me dat als je aan het rellen bent je juist zo'n ding wil scoren. Is wel de hoofdprijs om daar op los te gaan, te jatten of om te gooien met z'n allen.quote:
NOS en nu.nl vinden andere onzin belangrijkerquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:30 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Staat gewoon op de voorpagina van de Telegraaf en AD oa
NOS is sowieso kut. Het enige wat je daar moet lezen is politiek/binnenland, de rest kan je gewoon negeren. Voor internationaal nieuws kan je beter direct bij reuters, bbc etc. lezenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:39 schreef ISVV het volgende:
[..]
NOS en nu.nl vinden andere onzin belangrijker
Komen nog wel genoeg beelden, zie er genoeg filmen, maar die houden die beelden eerst in eigen kringen. Zo'n gasten zitten niet op Twitter, het zijn geen blanke blm types die gezien willen worden voor social-media deugpunten.quote:
Macron heeft de ouders gevraagd in te grijpen, ze helpen nu hun kroost met het zwaardere til werk.quote:
Nee is geen racisme.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:52 schreef tesssssssss het volgende:
Die man heeft ook spijt dat-ie is gaan wandelen.
[ twitter ]
quote:Relschoppers plunderen wapenwinkel in Marseille
In Marseille is een wapenwinkel geplunderd door relschoppers, dat meldt BFMTV. Volgens persbureau Reuters werden enkele jachtgeweren meegenomen, maar geen munitie. Een persoon werd aangehouden met een jachtgeweer op zak, vernam de Franse zender uit goede bronnen.
Alsof dat ook maar 0,001% van hen iets interesseertquote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:02 schreef Marsani het volgende:
Belachelijk ook om een jongen van 17 jaar dood te schieten.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:04 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Alsof dat ook maar 0,001% van hen interesseert
Radio1 schijnt een nieuwszender te zien, maar werkelijk waar om de 10 minuten gaat het over slavernij en aanverwante zakenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:16 schreef ISVV het volgende:
Ziekquote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:16 schreef Tekaschi het volgende:
WTF!! Er worden mensen achter een motor door straten getrokken.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |