Waarom zou je haar dan nog willen spreken maat, dat gaat dan toch geen nut hebbenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:59 schreef Magere-hein2 het volgende:
en 99,99999% kans dat dit voor altijd is.
Zij had echt alles wat ik zocht. Vreselijk aardige en knappe vrouw.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:16 schreef Geerd het volgende:
Het is je ex..boeiend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is vrijdag ga zuipen man
Maak een screenshot. Zo kan je over paar jaar terug kijken en denken van: hahaha wat een debiel was ik toch ookquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:18 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Zij had echt alles wat ik zocht. Vreselijk aardige en knappe vrouw.
Dat heb ik dus ook bij mijn eerste ex. Daar baalde ik drie jaar van, en nu boeit het me echt niks meer en vond ik de laatste ex veel beter.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maak een screenshot. Zo kan je over paar jaar terug kijken en denken van: hahaha wat een debiel was ik toch ook
Nou top. Dan weet je dat dit nu ook weer gaat gebeuren. Kwestie van tijd. Nu ff kut en dat is prima. En dan over paar weken/maanden weer lekker verder gaan met je levenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:22 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook bij mijn eerste ex. Daar baalde ik drie jaar van, en nu boeit het me echt niks meer en vond ik de laatste ex veel beter.
Haha dankje, toch nog mensen die normaal reageren op fok!.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou top. Dan weet je dat dit nu ook weer gaat gebeuren. Kwestie van tijd. Nu ff kut en dat is prima. En dan over paar weken/maanden weer lekker verder gaan met je leven
Dus ik spreek haar nooit meer?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:24 schreef DjVero het volgende:
Zij wil het afsluiten. Zou jij ook moeten doen! Je zit blijkbaar nog midden in je liefdesverdriet en om die reden alleen al is het goed dat zij het voortouw heeft genomen. Over een tijdje ben je haar dankbaar.
quote:
Ik dacht tijdens de relatie al; wat ziet zij in mij? Zij had alles.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat begrijp ik nu wel, maar hou voor ogen dat dit gevoel zal slijten en je je ooit echt weer gelukkig zal voelen. Wie weet met een nóg veel leukere vrouw.
Dat is ook niet echt een gedachte die jou helpt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:59 schreef Magere-hein2 het volgende:
Ex maakte het een ruime maand geleden uit, vrij plotseling. Paar dagen later blokkeerde en verwijderde ze me op alles. Krijg inmiddels zelfmoordneigingen hiervan want ik was zo ontzettend gek op haar.
Het besef dat ik door dat blokkeren en verwijderen haar nooit meer zal spreken doet me ongekende pijn en kan hier niet mee leven. Waarom gaat ze van liefde naar opeens mij haten? De weken ervoor vroeg ze elke dag of ik wilde bellen of langskomen. En nu al anderhalve maand dood voor haar en 99,99999% kans dat dit voor altijd is.
Kan ze nog terugkomen?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt een gedachte die jou helpt.
En niet waar. Als je uit elkaar gaat is het goed om geen contact meer te hebben. Op die manier kom je los van elkaar. Misschien doet ze het juist om het goed te kunnen verwerken en heeft ze dit nodig omdat je veel voor haar hebt betekend.
Het is toch bepaald niet abnormaal dat je geen contact wil met je ex, lijkt me. Ze doet, weliswaar behoorlijk rigoreus, gewoon normaal.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:18 schreef Magere-hein2 het volgende:
En het blokkeren verergert alles voor me. Doe gewoon normaal denk ik dan.
Ik hoop dat ze terugkomt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is toch bepaald niet abnormaal dat je geen contact wil met je ex, lijkt me. Ze doet, weliswaar behoorlijk rigoreus, gewoon normaal.
Zij hoeft geen rekening te houden met hoe jij je voelt. Jij moet voor jezelf zorgen. Dus dit achter je laten, afleiding zoeken en door met je leven. En haar verder met rust laten.
Ga eer maar vanuit dat het niet meer goedkomt en ze niet terugkomt. Dat is echt veel beter voor je gemoedsrust. Ga leuke dingen doen met anderen en probeer hier overheen te komen. Erin blijven hangen en zwelgen gaat je zeker niet beter laten voelen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:32 schreef Magere-hein2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze terugkomt.
Het ging in februari al 2 dagen uit.
En we hebben ooit een date gehad 4 jaar geleden.
En toen meldde ze zich na 4 jaar met een appje.
Dit keer kan ik het vergeten. Ik heb het godverdomme verpest.
hoezo?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:33 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
Even flink uitjanken en verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |