Dat dus.quote:
Je kreeg je zinquote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dan heeft Zoë toch haar zin gekregen en slaapt in het bed naast Ice wat ze zo graag wilde (daar spraken Tiano en Ice over in de keuken gister en Ice zei " nee rot op hoor") ook was Zoë gisteraaf boos op Eunice en dat zal te maken hebben gehad met die wissel,boven Zoë ligt Mirthe en Eunice slaapt dan in het bed van Zoë, jezus wat een zooitje he![]()
Gister is er een aanvraag gedaan of Ice beneden kon slapen in het bed van Eunice en dat vond k5 goed.
Dus FEBO wij willen de slaapkamer zien![]()
Dat deed hij dus gister of eerder ook.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:49 schreef Frummelie het volgende:
Wat is dit nu weer voor leipigheid in de keuken je gezicht wassen... zachter water waarschijnlijk...
Oké duidelijkheid.. had ik het fout...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
Beeld op Zoe en Isaac.
Zoe ligt op de oude plek van Janet en Mirthe daarboven en Isaac ligt in het bed van Eunice en Eunice in het bed van Zoe.
Dan heeft Zoe inderdaad toch haar zin gekregen.
Warm water,hebben ze bij die pauperwasbak in de badkamer niet.Als je je gaat scheren is warm water beter.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat deed hij dus gister of eerder ook.
Vreemd he.
De deelnemers moeten hun batterijen wisselen.
Erik meteen naar de batterijen box...
Isaac ook.
Je had gelijk...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dan heeft Zoë toch haar zin gekregen en slaapt in het bed naast Ice wat ze zo graag wilde (daar spraken Tiano en Ice over in de keuken gister en Ice zei " nee rot op hoor") ook was Zoë gisteraaf boos op Eunice en dat zal te maken hebben gehad met die wissel,boven Zoë ligt Mirthe en Eunice slaapt dan in het bed van Zoë, jezus wat een zooitje he![]()
Gister is er een aanvraag gedaan of Ice beneden kon slapen in het bed van Eunice en dat vond k5 goed.
Dus FEBO wij willen de slaapkamer zien![]()
Straks even stoer gewichtjes gooien en bij de manager kleertjes kijken.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die is ook weer 2 uur van de straat...
Er valt ook niet echt mee te discussiëren omdat ze niet echt slim is.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar die grote bek van Morrie, ben dat zo zat .....
Ja en ik zie smeerworst of leverworst. Dat is lekker op brood.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:29 schreef Frummelie het volgende:
Isaac en Jappie zijn druk in de keuken er worden pannenkoeken gebakken en er is van alles zo te horen van Isaac... ik zie bonen in pot, beschuit, afbakbroodjes, gewoon brood... ik hoor iets over spiegeleitjes dit gaat een soort brunch worden oid..
Lijkt wel een Engels ontbijtje wat ze als brunch krijgenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:29 schreef Frummelie het volgende:
Isaac en Jappie zijn druk in de keuken er worden pannenkoeken gebakken en er is van alles zo te horen van Isaac... ik zie bonen in pot, beschuit, afbakbroodjes, gewoon brood... ik hoor iets over spiegeleitjes dit gaat een soort brunch worden oid..
Leukquote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:34 schreef Frummelie het volgende:
Wendy komt ook weer gezellie helpen in de keuken... toppertje..
Ja dat vind ik ook toppie, leuk stelletje kokkie's zo...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:35 schreef danaqui het volgende:
[..]
Leuknu dat Jappie er vaker bij is met koken enzo is het ook leuker geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |