Nou dan ga ik stoppen met ouwenelen hier, dan sla ik door...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
uuhh dat stapel bed is uit elkaar gehaald. Dus dat kan je niet gezien hebben.
Dat werd met een weegmoment duidelijk.Iedereen afgevallen behalve team Ruppie.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:18 schreef schizolientje het volgende:
ik vond t mooiste moment toen ze het over schaarste eten hadden en Moirama dat ontkende en Erik vroeg : hoeveel ben jij afgevallen hier???? En vertelde hoeveel hij afgevallen is Verbaal overschreeuwt ze iedereen maar inhoudelijk is het echt NUL, of ze gaat keihard lachen, schreeuwen, gebaren of keihard hoesten, voor mij is ze enorm door de mand gevallen
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
FEBO mogen we nog even de slaapkamer in...
Erik die gaat banjeren.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Ik wil Erik wel vaker boos zien. Dat was zeer vermakelijk.
Morrie heeft ook nooit echt schaarste gehad want in tijden van schaarste kreeg ze genoeg toegeschoven van Rupie en Imi die zichzelf heel goed bedeelden onder het mom van voor de groep koken.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:18 schreef schizolientje het volgende:
ik vond t mooiste moment toen ze het over schaarste eten hadden en Moirama dat ontkende en Erik vroeg : hoeveel ben jij afgevallen hier???? En vertelde hoeveel hij afgevallen is Verbaal overschreeuwt ze iedereen maar inhoudelijk is het echt NUL, of ze gaat keihard lachen, schreeuwen, gebaren of keihard hoesten, voor mij is ze enorm door de mand gevallen
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:37 schreef Frummelie het volgende:
Ooh Erik neemt alvast een taak over van Janet...
Dan heeft Zoë toch haar zin gekregen en slaapt in het bed naast Ice wat ze zo graag wilde (daar spraken Tiano en Ice over in de keuken gister en Ice zei " nee rot op hoor") ook was Zoë gisteraaf boos op Eunice en dat zal te maken hebben gehad met die wissel,boven Zoë ligt Mirthe en Eunice slaapt dan in het bed van Zoë, jezus wat een zooitje hequote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Neej maar effe serieus er ligt iemand boven Zoe, die hebben we een half uur geleden ongeveer in beeld gehad... en dat was echt Isaac...
Dat laatste valt ook wel wat mee.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:39 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
wat een grote slabek heeft morrie toch
vind haar hebbet , dominant en intimiderende tante die wat geld binnenbrengt met opdrachten
Thnxx dan zag ik het toch goedquote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
Beeld op Zoe en Isaac.
Zoe ligt op de oude plek van Janet en Mirthe daarboven en Isaac ligt in het bed van Eunice en Eunice in het bed van Zoe.
Dan heeft Zoe inderdaad toch haar zin gekregen.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dan heeft Zoë toch haar zin gekregen en slaapt in het bed naast Ice wat ze zo graag wilde (daar spraken Tiano en Ice over in de keuken gister en Ice zei " nee rot op hoor") ook was Zoë gisteraaf boos op Eunice en dat zal te maken hebben gehad met die wissel,boven Zoë ligt Mirthe en Eunice slaapt dan in het bed van Zoë, jezus wat een zooitje he![]()
Gister is er een aanvraag gedaan of Ice beneden kon slapen in het bed van Eunice en dat vond k5 goed.
Dus FEBO wij willen de slaapkamer zien![]()
Haha oooh jij hebt nog geen kijkje gehad in de slaapkamer...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dan heeft Zoë toch haar zin gekregen en slaapt in het bed naast Ice wat ze zo graag wilde (daar spraken Tiano en Ice over in de keuken gister en Ice zei " nee rot op hoor") ook was Zoë gisteraaf boos op Eunice en dat zal te maken hebben gehad met die wissel,boven Zoë ligt Mirthe en Eunice slaapt dan in het bed van Zoë, jezus wat een zooitje he![]()
Gister is er een aanvraag gedaan of Ice beneden kon slapen in het bed van Eunice en dat vond k5 goed.
Dus FEBO wij willen de slaapkamer zien![]()
Geen sorry.quote:
en applaus erbijquote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kan het niet,
ik doe het niet,
ik wil het niet.
HIIIIII
dikke faal en buiging.
Jawel vanmorgenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
[..]
Haha oooh jij hebt nog geen kijkje gehad in de slaapkamer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |