Ik kijk niet veel terug maar vind dit fragment wel mooiquote:Op vrijdag 30 juni 2023 01:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
In dubio, Morri weet niet wat dat betekend, en ze weet niet meer wat ze wilde lenen van Erik, wat een fragment ....![]()
En die grote bek van dat wijf .....![]()
![]()
![]()
Vind ik ook. Isaac deed dat ook vaak maar die gaat de laatste tijd wat normaler om met Erik voor mijn idee.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 01:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik vond Morri eigenlijk in eerste instantie vreselijk denigrerend naar Erik toe met Rupert in de buurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Isaac is een sneak...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 01:14 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ik ook. Isaac deed dat ook vaak maar die gaat de laatste tijd wat normaler om met Erik voor mijn idee.
Dit verslag komt heel verwarrend over voor de users die alles nalezen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 01:20 schreef Judiwi het volgende:
Nou moraima heeft geprobeerd een volwassen man als Eric duidelijk te maken, dat hij niet zo gierig gedrag moet vertonen.
Dat hij zo niet goed overkomt bij een eventuele relatie net of zonder kinderen.
Eric gedraagt zich als een klein kind als het om eten gaat. Borden aflikken, angstig om zich heen kijken als hij stiekum voor zijn kast staat te snoepen.
Denk dat de boodschap niet bij hem aankomt.
En hij kan niet zo intimiderend op iemand afstappen.
Gelukkig is zij gewoon rustig blijven staan.
Maar wel terecht. Dat naar haar toe stappen was iets te maar verder vond ik hem gewoon netjes. Het is een felle discussie maar er was geen agressie of schelden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 01:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Erik die woest boos wordt, heerlijk .... laat mij uitpraten ....![]()
Laterssssquote:Op vrijdag 30 juni 2023 01:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Erik is gierig, jij je zin was het laatste woord tegen Morrie, en nu ben ik echt weg ....
Wanneer een lange kerel met zijn wijzende vinger zo op je afgestapt komt, zoals Eric deed bij Moraima die in de deur opening van de douchecabine stond. Nou menig eén had van zich afgeslagen en was niet zo blijven staan.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 01:22 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dit verslag komt heel verwarrend over voor de users die alles nalezen.
Morrie is alles behalve rustig, toch?
Moraima was wel al 10 minuten lang aanvallend bezig geweest. Allebei fout.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 01:30 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Wanneer een lange kerel met zijn wijzende vinger zo op je afgestapt komt, zoals Eric deed bij Moraima die in de deur opening van de douchecabine stond. Nou menig eén had van zich afgeslagen en was niet zo blijven staan.
Met Moraima valt geen zinnig gesprek te voeren. Ze brult dat Erik niet door haar heen mag praten, maar als ie adem haalt om iets terug te zeggen schreeuwt ze er al doorheen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 01:36 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Moraima was wel al 10 minuten lang aanvallend bezig geweest. Allebei fout.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fittie Moraima en Erik - 29 juni 2023.Dank , geweldig dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |