Ja, dat klopt, maar Erik werd wel lekker fel .... hij is niet gierig ....quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:34 schreef engine het volgende:
Nou ik zit terug te kijken en Moraima begint zelf het probleem. Ze begint zelf tegen Erik over iets te zeiken.
Ja dat stuk moet ik nog zien denk ikquote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar Erik werd wel lekker fel .... hij is niet gierig ....![]()
![]()
quote:
Een beetje maarquote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar Erik werd wel lekker fel .... hij is niet gierig ....![]()
![]()
Echt wel en Tiano noemde eerder op de avond in de keuken Babette net een man....Mirthe en Tiano en het dak gaat er letterlijk en figuurlijk vanaf.quote:
Ik vind zowel Erik als Moriama wel leuk. Bijzondere figuren maar met een goed hart. Zoals Erik vandaag Janet even een arm om de schouder sloeg vond ik lief om te zien. Moraima die in haar eentje zat te snikken nadat Janet weg was ook. Dat soort dingen vind ik echt, dat is niet gespeeld.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar die grote bek van Morrie, ben dat zo zat .....
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fittie Moraima en Erik - 29 juni 2023.Ja dus. @tonjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Eens, dat niet gespeelde is het allermooist om te zien.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind zowel Erik als Moriama wel leuk. Bijzondere figuren maar met een goed hart. Zoals Erik vandaag Janet even een arm om de schouder sloeg vond ik lief om te zien. Moraima die in haar eentje zat te snikken nadat Janet weg was ook. Dat soort dingen vind ik echt, dat is niet gespeeld.
Dat dus, had er gewoon samen met Zoe op de stip gezet vandaag .... ze komt overal mee weg.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:48 schreef tonja het volgende:
Achterlijke schreeuwlelijk is ze. Te stupide om te schijten maar wel altijd een grote bek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |