Graag, ik heb het maar gedeeltelijk meegekregen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was wel een aardige fittie, ga zo een filmpje uploaden, voor het eerst in 6 weken ....
Hij maakt wel TV, en zorgt elke avond voor wel wat leuke en soms ongemakkelijke TV momentjes dus hij is Febo's RLS talentje.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik weet niet hoe snel hij zijn bord leeg moet eten, kijkt dan iedereen het eten van het bord, zodat anderen zich bijna verplicht voelen hun eten aan hem te geven. Het is een vreselijke man
beter want dan is het overdrijven van gedrag ook klaar hier.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was wel een aardige fittie, ga zo een filmpje uploaden, voor het eerst in 6 weken ....
Types als Moraima zijn nu eenmaal wat temperamentvoller en haar stem is wat luider, dat is hun cultuur. Dat Erik soms wat racistisch is, is al meerdere hier opgevallenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:05 schreef Judiwi het volgende:
Nou als Eric zo op je afgestapt komt, vind ik ook niet normaal. Hij geeft het gelukkig wel toe.
Racisitisch???????? Wat was hier racistischquote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Types als Moraima zijn nu eenmaal wat temperamentvoller en haar stem is wat luider, dat is hun cultuur. Dat Erik soms wat racistisch is, is al meerdere hier opgevallen
Ze hoest m zo omverquote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:05 schreef Judiwi het volgende:
Nou als Eric zo op je afgestapt komt, vind ik ook niet normaal. Hij geeft het gelukkig wel toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fittie Moraima en Erik - 29 juni 2023.Hoelaat was die fittie ongeveer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ah okayquote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Begon om kwart voor twaalf of zo ... logde net in na mijn avond dienst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |