Is een andere worst.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:37 schreef Rhosyn het volgende:
Wordt de leverworst gebakken? Dat snap ik niet
Dat snap ik ook niet...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:37 schreef Rhosyn het volgende:
Wordt de leverworst gebakken? Dat snap ik niet.
Of is het gekookte worst. Maar die bak je toch ook niet.
![]()
Ik vergeet het steeds,iets met kip.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:37 schreef Rhosyn het volgende:
Wordt de leverworst gebakken? Dat snap ik niet.
Of is het gekookte worst. Maar die bak je toch ook niet.
![]()
Jij bedoeld die Rupie vaak gebruikt maar dat is deze niet hoor volgens mij, is zo te zien echt leverworst.quote:
deze brunch is niet veel duurder dan een ontbijt en lunch samen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt wel een Engels ontbijtje wat ze als brunch krijgen
Ik snap het niet weinig geld en dan zo uitgebreid doen
Doe gewoon brood smorgens en smiddags en in de avond gewoon warm eten
Nu eten ze dit straks en dan vanavond weer warm eten
ALs je even terug scrolt staat het er wel en misschien ook wel in het filmpjes topicquote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:43 schreef xdiashalizx het volgende:
Goedemorgen.
Ben wel nieuwsgierig naar dat filmpje van die fittie tussen Moraima en Erik...![]()
Is Wendy nou worst aan het bakken??
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:43 schreef xdiashalizx het volgende:
Goedemorgen.
Ben wel nieuwsgierig naar dat filmpje van die fittie tussen Moraima en Erik...![]()
Is Wendy nou worst aan het bakken??
Lees net wat het is, lijkt me helemaal niks!!![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fittie Moraima en Erik - 29 juni 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja, zag het idd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je even terug scrolt staat het er wel en misschien ook wel in het filmpjes topic
Ja brunch om half elfquote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:29 schreef Frummelie het volgende:
Isaac en Jappie zijn druk in de keuken er worden pannenkoeken gebakken en er is van alles zo te horen van Isaac... ik zie bonen in pot, beschuit, afbakbroodjes, gewoon brood... ik hoor iets over spiegeleitjes dit gaat een soort brunch worden oid..
Nee. Leverworst is zacht. Dat zou uit elkaar vallen. Daarom dacht ik gekookte worst.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:50 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is toch geen leverworst?
[ afbeelding ]
Dan is het misschien toch die chatar maar daar vond ik um iets te zacht voor...runderworst is meestal iets stugger/ harder om te snijden en deze was vrij zacht... vandaar...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:50 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets, boterhammenworst.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. Leverworst is zacht. Dat zou uit elkaar vallen. Daarom dacht ik gekookte worst.
Chatar (de pikante)quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:50 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Mquote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
Moirama en Erik hebben hun ruzietje nog het niet uitgepraat met fake hug.
Ben ik benieuwd hoe het klaverjassen dan gaat.ze gaat niet meer klaverjassen met hem zei ze
Precies.dit komt maar niet in mijn koppie.quote:
Oh?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:02 schreef schizolientje het volgende:
[..] ze gaat niet meer klaverjassen met hem zei ze
M
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:07 schreef Frummelie het volgende:
Daar komt Marciano mijn grote vriend.. ik vind hem zo leuk... doe is lachen Marciano..
Marciano was even bij die fittie gisteravond maar smeerde m naar boven vond ik wel laffig hij had kunnen bemiddelen of sussenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |