Die limiet staat op 12 uur, misschien ook aanpassen naar een paar dagen in de toekomst?quote:Op woensdag 6 september 2023 16:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja misschien wel, maar het is denk ik wel een idee om een limiet te bepalen hoe lang we wachten
Ik ben wel voorstander hiervanquote:Op woensdag 6 september 2023 17:10 schreef Managarm het volgende:
[..]
Die limiet staat op 12 uur, misschien ook aanpassen naar een paar dagen in de toekomst?
Eens en ik stel voor dat de beoordeling na 4 dagen plaats gaat vinden. Maar dat is nu niet aan te passen in de topic headerquote:Op woensdag 6 september 2023 16:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Misschien een idee om tot en met vrijdag te wachten, heeft ze dan nog niet gereageerd dan het stokje door te geven aan de nummer 2
Nr 2quote:Op woensdag 6 september 2023 09:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Vrouw manifesteert per ongeluk nieuwe outfit in plaats van droomhuis
Nr 3quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:41 schreef BB-King het volgende:
Onlyfans en bouwbedrijf gaan samenwerking aan om meer aandacht voor hun werk te trekken.
En ik vond deze ook wel leuk bij de foto passen, maar was niet bedoeld als inzending geloof ikquote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan vinden ze Gordon aandachtsgeil.
Puntentellingquote:
Zuckerberg VS. Muskquote:Op donderdag 7 september 2023 07:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Dankje @:stemma
De nieuwe
[ afbeelding ]
No 2quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:07 schreef tong80 het volgende:
'Ik zal eens uitvogelen waarom we de mist ingingen toen we werden gehekt.'
No 3quote:Op maandag 11 september 2023 09:40 schreef marcel.de het volgende:
Onteigenen, piekbelasters? Mij krijgen ze echt niet van dit hek, al moeten zij mij er van af dragen.
Tong80 13 (+4)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:30 schreef marcel.de het volgende:
Black Hole Oliver en Fisting Stanley waren hun tijd al ver vooruit voor wat betreft LHBTIEr is een leuk filmpje met Amerikaanse jeugd die niet weet hoe een telefoon met draaischijf werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:30 schreef marcel.de het volgende:
Ik denk dat 80% ook niet weet wie zij zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |