FOK! leeftquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
FOK! leeft
Maar kijk uit mocht je het aankaarten. De stront komt over je heen.
Het is Tong en tong80.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:17 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]![]()
Ik had het niet over een huid uitslagje mocht u dat denken heer tong.![]()
![]()
![]()
Ja, ik denk dat de 24 uur aangepast moet worden. Soms haal je dan net een top 1. Ik denk dat een week nu meer op zijn plaats is. 7 dagen vanaf plaatsing.quote:Op woensdag 6 september 2023 07:18 schreef marcel.de het volgende:
nou, we zitten nu op een week..
@:Stemma, wil je de inzendingen beoordelen?
In de kop van het topic:
o Degene die de foto heeft gepost, beoordeelt vervolgens alle onderschriften. Dit mag hij volledig naar zijn smaak doen. Het gaat erom welke hij leuk vindt. Het beoordelen moet gebeuren na ongeveer 24 uur na het plaatsen van de foto. Dit doe je op de volgende manier:
1. *user*-*onderschrift dat hij had
2. idem
3. idem
Nu vind ik die 24uur geen wet van Meden en Perzen, maar de laatste tijd is het topic nogal![]()
een week is wel lang. Als er minder mensen afwezig / vakantie zijn, is na dag of 3 a 4 wel duidelijk wat de uitkomst kan zijn.quote:Op woensdag 6 september 2023 08:47 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat de 24 uur aangepast moet worden. Soms haal je dan net een top 1. Ik denk dat een week nu meer op zijn plaats is. 7 dagen vanaf plaatsing.
Vier dagen is ook goed, als het maar langer dan 24 uur is (kan ik langer nadenkenquote:Op woensdag 6 september 2023 12:04 schreef marcel.de het volgende:
[..]
een week is wel lang. Als er minder mensen afwezig / vakantie zijn, is na dag of 3 a 4 wel duidelijk wat de uitkomst kan zijn.
Misschien een idee om tot en met vrijdag te wachten, heeft ze dan nog niet gereageerd dan het stokje door te geven aan de nummer 2quote:Op woensdag 6 september 2023 16:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik vermoed dat ze niet veel op fok zit. tot nu toe volgens haar profiel maar 49 posts gedaan.![]()
Dat is wel wat snel ik ben ook wel eens een paar weekjes op vakantie geweest tussen een uitslag inquote:Op woensdag 6 september 2023 16:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Misschien een idee om tot en met vrijdag te wachten, heeft ze dan nog niet gereageerd dan het stokje door te geven aan de nummer 2
is een optie inderdaad.quote:Op woensdag 6 september 2023 16:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Misschien een idee om tot en met vrijdag te wachten, heeft ze dan nog niet gereageerd dan het stokje door te geven aan de nummer 2
Ja misschien wel, maar het is denk ik wel een idee om een limiet te bepalen hoe lang we wachtenquote:Op woensdag 6 september 2023 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is wel wat snel ik ben ook wel eens een paar weekjes op vakantie geweest tussen een uitslag in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |