Zoë wil ruilen met Eunice zodat ze naast Ice kan liggen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:04 schreef Varen het volgende:
Marciano maakte in de keuken een opmerking tegen Isaac over Zoë,bed en slapen ( niet goed verstaan) Isaac zei rot op. Soundlock en streamwissel
ieuwquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:15 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zoë wil ruilen met Eunice zodat ze naast Ice kan liggen.
Ze hebben geen ideequote:Op donderdag 29 juni 2023 18:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
oeiii, ze is linker dan je denkt hoor. Mirthe en Eunice hadden het over een verrader in hun midden, weten zij dat zij het was?
Valt me mee dat ze niet aan Bern en Sasha vraagt of ze in hun bed met ice magquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:15 schreef danaqui het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:19 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Valt me mee dat ze niet aan Bern en Sasha vraagt of ze in hun bed met ice mag
Eunice ligt toc tegwnover Isaacquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:15 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ach hij doet zijn bestquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
zoals Isaac die aardappelschijfjes snijdt is hij morgen nog bezig
Ja klopt maar Ice wilde beneden slapen en Eunice wilde wel in het bed van Janet zodat Ice daar kan slapen, dit is zoals ik het begreep vanmiddagquote:
Lees je wel meer dat ze elkaars familie opzoeken, weet niet wat dat is.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:59 schreef OmaJacky het volgende:
Ik lees op andere sociale media dat Jef( ja degene die eruit is) naar de familie van Ice is geweest en dat hij het geweldige mensen vind.
Wel leuk , hij is al bij de Kids van Wendy geweest en nu bij die van Isaac.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:59 schreef OmaJacky het volgende:
Ik lees op andere sociale media dat Jef( ja degene die eruit is) naar de familie van Ice is geweest en dat hij het geweldige mensen vind.
Om boodschappen door te geven.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lees je wel meer dat ze elkaars familie opzoeken, weet niet wat dat is.
Omdat?quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:58 schreef spapaars het volgende:
Bern zou nu een een legitieme SL kunnen krijgen.
Gezien, echt heel leukquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:59 schreef OmaJacky het volgende:
Ze waren kratjes aan het uitpakken... ik denk dat de Voedselbank langs geweest is..quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:02 schreef spapaars het volgende:
Las dat er geen eten was, ziet er niet zo uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |