Dat geldt voor de mensen thuis ook je kan niet zomaar bij de Jumbo een bestelling doen en verwachten dat het de volgende dag binnen komt soms is het zo druk dat er pas 2 dagen later plek is.quote:
Weet niet of het ook bij de Jumbo is, maar voor de volgende dag moet je voor 12.00uur bestellen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat geldt voor de mensen thuis ook je kan niet zomaar bij de Jumbo een bestelling doen en verwachten dat het de volgende dag binnen komt soms is het zo druk dat er pas 2 dagen later plek is.
Wel als je vertelt wat je hele groep stemtquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:42 schreef cinsan het volgende:
oh je bent een verrader als je tegen iemand zegt ik stem op jouw , ik noem dat eerlijk zijn
en jij ook natuurlijk (filmpjes, dank u)quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet niet of het ook bij de Jumbo is, maar voor de volgende dag moet je voor 12.00uur bestellen.
En Erik.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:37 schreef spapaars het volgende:
Mori is nu nog de enigste wat oudere bewoner daar, de rest onder de 50.
en wie was dat, ben ik wel nieuwsgierig naarquote:Op donderdag 29 juni 2023 17:31 schreef juul. het volgende:
[..]
Wel als je vertelt wat je hele groep stemt
Ja.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Oepsie, die had ik een stuk ouder ingeschat.
Sashaquote:Op donderdag 29 juni 2023 17:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en wie was dat, ben ik wel nieuwsgierig naar
oeiii, ze is linker dan je denkt hoor. Mirthe en Eunice hadden het over een verrader in hun midden, weten zij dat zij het was?quote:
Er zijn niet altijd bestel momenten vrij ( voor 12 uur)quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet niet of het ook bij de Jumbo is, maar voor de volgende dag moet je voor 12.00uur bestellen.
Maar Bern onderneemt ook niets uit zichzelf. Super saai persoon.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:23 schreef humpty het volgende:
Vanmiddag ook een raar moment tussen Sacha en Bern bij het afscheid nemen van Janet
ze wilde al weg gaan toen Sacha geergerd tegen Bern zei jij moet toch nog afscheid van haar nemen
Bern keek haar schaapachtig aan (zat helemaal in het moment volgens mij) toen hij op den duur
naar Janet toe liep zei Sacha tegen Bep daar moet hij toch zelf om denken of zoiets
Ze was in ieder geval weer geirriteerd ze doet niks anders dan hem kleineren en hij heeft het niet ineens door
Zit niet veel in dat klopt maar ze hoeft hem ook niet zo te kleinerenquote:Op donderdag 29 juni 2023 18:39 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Maar Bern onderneemt ook niets uit zichzelf. Super saai persoon.
Die twee passen ook totaal niet bij elkaar, alleen zijn ze daar zelf nog niet achter…quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:23 schreef humpty het volgende:
Vanmiddag ook een raar moment tussen Sacha en Bern bij het afscheid nemen van Janet
ze wilde al weg gaan toen Sacha geergerd tegen Bern zei jij moet toch nog afscheid van haar nemen
Bern keek haar schaapachtig aan (zat helemaal in het moment volgens mij) toen hij op den duur
naar Janet toe liep zei Sacha tegen Bep daar moet hij toch zelf om denken of zoiets
Ze was in ieder geval weer geirriteerd ze doet niks anders dan hem kleineren en hij heeft het niet ineens door
Kan mij ook niet voorstellen dat dit stand gaat houdenquote:Op donderdag 29 juni 2023 18:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die twee passen ook totaal niet bij elkaar, alleen zijn ze daar zelf nog niet achter…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |