Blijft vrij zeldzaam dat hij oefent op z'n viool.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:57 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Gebruikt hij hem toch, werd vaak beweerd dat hij niets met de viool deed.
maar hij doet dan toch , trouwens bijna heel orkest door iemand gekocht ligt nu ook te verstoffenquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Blijft vrij zeldzaam dat hij oefent op z'n viool.
Manipuleren kan je leren dus ze heeft denk ik wel gelijk.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:32 schreef pingu66 het volgende:
Babbette heef heel veel geleerd in de loods ,da is egg so
Die vrouw lult zoveel dat ze volgens mij niet eens meer weet wat ze allemaal uitkraamt op een dagquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:34 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Manipuleren kan je leren dus ze heeft denk ik wel gelijk.
Wat heeft Immi gedaan dan behalve koken/zich volproppen tijdens koken?quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:50 schreef Judiwi het volgende:
Nou belachelijk als een Bern manager gaat worden, want hij verdient het niet. Nooit gekookt of zich geinterreseerd voor de groep.
Alleen zijn eigem evenementen.
niet eens een eigen evenement volgens mijquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat heeft Immi gedaan dan behalve koken/zich volproppen tijdens koken?
Hij ligt voornamelijk een beetje met Rupi, zie hem verder niet veel doen...Oja rokenquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:59 schreef Verida het volgende:
[..]
niet eens een eigen evenement volgens mij![]()
of iets voor de groep.....
dj les voor de groep en dansles helemaal in het beginquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:59 schreef Verida het volgende:
[..]
niet eens een eigen evenement volgens mij![]()
of iets voor de groep.....
Ze kunnen niet allemaal zo groepsgericht zijn als Moraima, of Zoe, of....quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:50 schreef Judiwi het volgende:
Nou belachelijk als een Bern manager gaat worden, want hij verdient het niet. Nooit gekookt of zich geinterreseerd voor de groep.
Alleen zijn eigem evenementen.
Dat kan, ik vind Immi een droeftoeter..quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:09 schreef Judiwi het volgende:
Nou ik heb Imi wel vaak snacht brood zien bakjen voor de groep etc. Bern is nooit in dd keuken feweest. WaRen zijn eigen woorden van de week. Maakt mij trouwens ook niks uit. Vind Bern gewoon een droeftoeter
Oja dj les dat heeft hij idd gedaan. Was interessant...quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:12 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dj les voor de groep en dansles helemaal in het begin
Vind wel dat hij het verdiend, Imi ligt meer plat dan dat hij wat doet, leeft terug getrokken in de loods als plak en plak met Rupert.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:09 schreef Judiwi het volgende:
Nou ik heb Imi wel vaak snacht brood zien bakjen voor de groep etc. Bern is nooit in dd keuken feweest. WaRen zijn eigen woorden van de week. Maakt mij trouwens ook niks uit. Vind Bern gewoon een droeftoeter
Franse avond, met diner en film georganiseerd Een paar keer iets met cabaretquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:12 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dj les voor de groep en dansles helemaal in het begin
Daarom had ik zo graag gezien dat Rupert vandaag weg moest. Had wel eens een Imadiddin zonder Rupert willen zienquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:13 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind Immi een droeftoeter..
quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Franse avond, met diner en film georganiseerd Een paar keer iets met cabaret
En laatst nog, dat schieten op elkaar
O dat ook nog allemaal inderdaad ja dat eten en de film had ik wel genoemd, de Franse avondquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:24 schreef mangalie het volgende:
[..]En die escape room, halloween en met zijn verjaardag een leuk evenement met opdrachten/puzzels. Moulin rouge met film en eten...
Daarom. Leuk dat juist hij dat leestquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Op dat vlak kan ie nog best wel wat leren
En daarom moet hij maar manager worden...? Apart....quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Franse avond, met diner en film georganiseerd Een paar keer iets met cabaret
En laatst nog, dat schieten op elkaar
en wrm moet ima manager worden volgens uquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En daarom moet hij maar manager worden...? Apart....
Als je U gaat zeggen, ga ik geen antwoord geven. Dat vind ik zo aanmatigend....quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
en wrm moet ima manager worden volgens u
cinsan zegt tegen iedereen u.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als je U gaat zeggen, ga ik geen antwoord geven. Dat vind ik zo aanmatigend....
Ik denk omdat Immadi niet kan breien...quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
en wrm moet ima manager worden volgens u
sorry hoor nooit goed voor jouwquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als je U gaat zeggen, ga ik geen antwoord geven. Dat vind ik zo aanmatigend....
ja ik ben ben belg , en vind u gewoon beleefheidsvormquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:58 schreef Verida het volgende:
[..]
cinsan zegt tegen iedereen u.
zal in de landsaard thuishoren
Babette zit de laatste weken iedereen op te hemelen (lees slijmen) valt me ook heel erg op.!!quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:10 schreef schizolientje het volgende:
Babett zit Janet helemaal op te hemelen , hypocriete huppelkut. Zo, die ben ik ff kwijt
Moirama de grootste hebbert...Noem Erik gierigquote:Op donderdag 29 juni 2023 23:39 schreef Was-beer het volgende:
Moraima doet behoorlijk lullig tegen Erik over dat hij gierig is en Rupert staat er bij te lachen
Niet zo gek, hij krijgt geen kans om ook maar iets te zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |