Daarom. Leuk dat juist hij dat leestquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Op dat vlak kan ie nog best wel wat leren
En daarom moet hij maar manager worden...? Apart....quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Franse avond, met diner en film georganiseerd Een paar keer iets met cabaret
En laatst nog, dat schieten op elkaar
en wrm moet ima manager worden volgens uquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En daarom moet hij maar manager worden...? Apart....
Als je U gaat zeggen, ga ik geen antwoord geven. Dat vind ik zo aanmatigend....quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
en wrm moet ima manager worden volgens u
cinsan zegt tegen iedereen u.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als je U gaat zeggen, ga ik geen antwoord geven. Dat vind ik zo aanmatigend....
Ik denk omdat Immadi niet kan breien...quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
en wrm moet ima manager worden volgens u
sorry hoor nooit goed voor jouwquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als je U gaat zeggen, ga ik geen antwoord geven. Dat vind ik zo aanmatigend....
ja ik ben ben belg , en vind u gewoon beleefheidsvormquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:58 schreef Verida het volgende:
[..]
cinsan zegt tegen iedereen u.
zal in de landsaard thuishoren
Babette zit de laatste weken iedereen op te hemelen (lees slijmen) valt me ook heel erg op.!!quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:10 schreef schizolientje het volgende:
Babett zit Janet helemaal op te hemelen , hypocriete huppelkut. Zo, die ben ik ff kwijt
Moirama de grootste hebbert...Noem Erik gierigquote:Op donderdag 29 juni 2023 23:39 schreef Was-beer het volgende:
Moraima doet behoorlijk lullig tegen Erik over dat hij gierig is en Rupert staat er bij te lachen
Niet zo gek, hij krijgt geen kans om ook maar iets te zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |