Nou kom op heb je wat gevraagdquote:Op vrijdag 30 juni 2023 06:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat allemaal een beetje gelul, sorry. Kan aardig voetballen maar matig verdedigen. Een beetje de ziekte die ook veel moderne backs tegenwoordig hebben. Heb hem dit jaar een stuk of 50 keer onder corners door zien gaan.
Dat gaat niks worden voor Ajax hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:12 schreef manny het volgende:
Unuvar in Nederland komend seizoen. Ben benieuwd.
Gaat voor Twente spelen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat gaat niks worden voor Ajax hoor
Weegt ‘ie nog steeds 25 kilo?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:12 schreef manny het volgende:
Unuvar in Nederland komend seizoen. Ben benieuwd.
En je moet hem goed gebruiken. Niet 3 minuten mee laten doen en hem alleen over de grond aanspelen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich is zo'n type erbij prima maar die moet dan wel van een hoger niveau zijn.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Kocu 30 miljoen
Timber 42 miljoen
Ik denk dat Feyenoord het verlies van kockcu beter kan opvangen dan ajax timber
die 42 miljoen van timber heeft ajax helemaal niets aan. Zal voornamelijk gebruikt worden om fianciele gaten te dichten
Per Saldo blijft Feyenoord de grote winnaar in het financile gedeelte over die 2 transfers
sportief denk ik dat Feyenoord een goede speler heeft gehaald met zerouki
Wat ajax voor timber terug kan halen blijft de vraag. Ik denk dat ajax weer zwakker is geworden.
Als je alles optelt en aftrekt is Feyenoord nog steeds de grote winnaar van deze 2 transfers
Gefeliciteerd met wederom een overwinning!!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Kocu 30 miljoen
Timber 42 miljoen
die 42 miljoen van timber heeft ajax helemaal niets aan. Zal voornamelijk gebruikt worden om fianciele gaten te dichten
Per Saldo blijft Feyenoord de grote winnaar in het financile gedeelte over die 2 transfers
Wat ajax voor timber terug kan halen blijft de vraag. Ik denk dat ajax weer zwakker is geworden.
Als je alles optelt en aftrekt is Feyenoord nog steeds de grote winnaar van deze 2 transfers
Dit soort prachtige redenaties lees je alleen maar van iemand die twee eieren per dag eet. Huldequote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Kocu 30 miljoen
Timber 42 miljoen
Eens, 30 miljoen voor Kokcu is een geweldige deal, 42 voor Timber wel een beetje volgens verwachting, Sven is waarschijnlijk akkoord gegaan omdat het een mooi getal is.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Kocu 30 miljoen
Timber 42 miljoen
Duitsers accepteren alles tussen de 40-45 miljoenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens, 30 miljoen voor Kokcu is een geweldige deal, 42 voor Timber wel een beetje volgens verwachting, Sven is waarschijnlijk akkoord gegaan omdat het een mooi getal is.
Ik heb vooralsnog niet het idee dat Twente erop vooruit gaat qua spelersmateriaal komend seizoen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |