Ze praat heel tegenstrijdigquote:Op woensdag 28 juni 2023 15:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja hoor en de tandenfee bestaat ook....... pffffff
Past wel bij dat vieze ventje.quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:10 schreef danaqui het volgende:
Zei Eunice nou dat Jappie aan de tieten van Babs heeft gezeten met dat feestje poolparty
Babs zei huh? Echt waar? Kan het niet herrinneren.
Eunice zei ja ik heb het zelf gezien.
Babette vindt hem zooooooo lieffffffffff, hij is zooooooo liefffffffff...... ook karakter......quote:
Al in het begin vond ze alleen Isaac en Marciano daar echte mannen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Babette vindt hem zooooooo lieffffffffff, hij is zooooooo liefffffffff...... ook karakter......
Marciano had tegen Eunice gezegd dat ze hem zo lief aankeek......
ja maar dat is een weerspiegeling had Eunice gezegd....
Babette prijst Marciano regelrecht de hemel in.... maar is niet verliefd hoor.... het is net een verliefde puber en Eunice gaat er graag in mee
Bingoquote:Op woensdag 28 juni 2023 15:23 schreef Hoempah het volgende:
Babette wil dus eigenlijk helemaal uit elkaar gescheurd worden.
Met een beetje mazzel mag zij zijn 'buitenvrouw' worden.quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:26 schreef juul. het volgende:
Bep heeft toch totaal geen mensenkennis, Marciano lief en slim vinden?
Oh ik viel er midden in ik dacht ze hadden het over JWquote:Op woensdag 28 juni 2023 15:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al in het begin vond ze alleen Isaac en Marciano daar echte mannen.
Kloptquote:Op woensdag 28 juni 2023 15:31 schreef xsaskiax het volgende:
Babette heeft een heel verhaal over een gesprek dat zij met Isaac gehad zou hebben.... dat gesprek is ook op de streams geweest, maar volgens mij liep het toch heel anders (en ook met andere woorden van Isaac) dan Babette het nu tegen Eunice zit te vertellen.........
quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:31 schreef Dotteke het volgende:
Isaac heeft een zo lief gezichtje, vinden Eunice en Babette
Hij is iever geworden sinds Jeffrey weg is vinden de dames, ze zien nu een hele andere Isaac
Wat volgens mij klopte was dat Isaac gezegd heeft: als 1 relatie fout loopt, ligt het aan allebei, maar als je 40 bent en je bent single, na zoveel relaties, dan ligt het aan jou!!!quote:
Waar haalt ze het vandaan hequote:Op woensdag 28 juni 2023 15:43 schreef pingu66 het volgende:
Volgens Eunice gaan aĺe Nederlandse mannen vreemd met een buitenlandse vrouw omdat die vrouwelijker zijn dan de Nederlandse "carrière" vrouw die alleen maar hun kinderen op de crèche gooien. En Nederlandse mannen willen graag zorgen voor een vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |