Janet en zeker Bern moeten het niet worden dus.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:05 schreef Varen het volgende:
Janet vraagt aan Bern, als ik manager wordt, zullen we het dan samen doen? Bern vindt het goed
Schattig wel,niet wetende dat KGGGGG KGGGG manager gaat worden.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:05 schreef Varen het volgende:
Janet vraagt aan Bern, als ik manager wordt, zullen we het dan samen doen? Bern vindt het goed
vanmorgen was Marciano in de douchruimte het liedje oh Donna aan het zingen..quote:
Nee deze.quote:
Janet zegt dit omdat zij wil dat Bern zich terug trekt...quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:05 schreef Varen het volgende:
En dat terwijl Bern op een andere manier dingen voor de groep heeft gedaan.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:20 schreef Varen het volgende:
Erik wil Bern als manager.
Hij vindt Bern betrouwbaar.
Myrthe wil Janet wel. Janet doet meer voor de groep
Echt nog nooit (van) gehoordquote:
Het ging over Ima.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:25 schreef Rhosyn het volgende:
Erik heeft een erge hekel aan Rupert.![]()
Waarom eigenlijk?
Heeft Rupert hem een keer uitgelachen ofzo.
Maar ja wie wordt het nou?ik weet niet meer wie op wie stemt.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat terwijl Bern op een andere manier dingen voor de groep heeft gedaan.
Ja die welquote:
Dat weet niemand. Ze draaien er allemaal omheen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar ja wie wordt het nou?ik weet niet meer wie op wie stemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |