Commentaar geven op locatie heeft geen toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien moeten ze Renaat dan maar niet meer naar San Juan sturen in het voorjaar?
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Commentaar geven op locatie heeft geen toegevoegde waarde.
Ik ben nu niet in de gelegenheid om te kijken, maar is Joris vervangen door Herbert of komt hij eenmalig langs omdat er iemand ziek is ofzo?quote:Op maandag 3 juli 2023 14:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Dit is toch legend Herbert Dijkstra?![]()
![]()
![]()
Ik kijk nu pas,
Is niet uitgelegd geloof ik, heb alleen de 1e 3 minuten gemistquote:Op maandag 3 juli 2023 14:56 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik ben nu niet in de gelegenheid om te kijken, maar is Joris vervangen door Herbert of komt hij eenmalig langs omdat er iemand ziek is ofzo?
In de Giro is Jensie wel degene met de meeste toegevoegde waarde van alle oud-renners die ze op de motor zetten..quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:08 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik ben aangewezen op de Engelstalige Eurosport, en die hebben Jens Voigt als Eurosport expert op de motor.
Gaan we vol in de afdaling, even schakelen met Jens......"Yes, the speed is very high, it is because we are going downhill".
Nou Jens, een waardevolle bijdrage weer .....
Jens heeft ook zijn goede momenten inderdaad.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In de Giro is Jensie wel degene met de meeste toegevoegde waarde van alle oud-renners die ze op de motor zetten..
Beck too ze commentators!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |