SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The owls are not what they seem
Clement zijn stem hou ik het niet mee vol, kan hij ook niets aan doen maar dat is dus al een no go.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:39 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee, alleen Stef Clement is niet te pruimen.
Wees blij dat Herbert het niet meer doet, degene die in zijn plaats komt is altijd beter.
CULTquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:25 schreef Koffieplanter het volgende:
De vreselijk overschatte Jeroen en Karsten.
Doe maar niet. Voor die paar koersen per jaar die de NOS heeft is 3s te goed om hem bij Eurosport/de vrouwen kwijt te raken.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:43 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik geef NOS de kans, en zal dan waarschijnlijk een petitie starten om Andries Lamain door te laten schuiven. Wat een verademing ten opzichte van de rest.
Van wie diende je dat?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doorgaans diende je Michel Wuyts goed te vinden volgens de meerderheid, maar dat was de natste scheet van allemaal met z'n constante gehijg in de microfoon. Joris vd Berg is gewoon, neutraal bekeken, niet zo best. Zit er heel vaak naast, spreekt bijna alles in alsof het een samenvatting is en zijn zogenaamde beeldspraak klinkt alsof hij het van een lange checklist af zit te lezen ipv het spontaan tijdens het becommentariëren te verzinnen. Maar bovenal, hij slaat echt nóóit de juiste toon aan voor het moment. Echt, nooit.
Misschien moeten ze Renaat dan maar niet meer naar San Juan sturen in het voorjaar?quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:05 schreef Slobeend het volgende:
Renaat en José geven weer commentaar vanuit Brussel vanwege budgetredenen.
Afgelopen jaren werden de coronarestricties als reden gegeven toch? Blijkbaar was dat toch niet het hele verhal..quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:05 schreef Slobeend het volgende:
Misschien hebben ze gemerkt dat het reizen naar Frankrijk weinig meerwaarde heeft?quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Afgelopen jaren werden de coronarestricties als reden gegeven toch? Blijkbaar was dat toch niet het hele verhal..
Maar dan is het vreemd dat je Sven en Christophe wel stuurt. Maar misschien beviel dat groepsgesprek iedere dag ze (ook al zou ik niet weten waarom).quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien hebben ze gemerkt dat het reizen naar Frankrijk weinig meerwaarde heeft?
Maar het worden Jan en Bobbie.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:00 schreef Coppi het volgende:
Ik hoop op Karsten en Jeroen. Heerlijk duo!
Boogerd was ooit co-commentator in de bergetappes, maar die moest toen stoppen na alle dopingbekentenissen. Dat is nu allemaal weer vergeten dus? Bij ES is het altijd wel prima, alleen de combinatie met Joris is afwachten (maar dat ligt vooral aan Joris.. )quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:06 schreef Pino112 het volgende:
NOS
We zijn er dagelijks live bij op televisie, waarbij tien etappes zelfs in zijn geheel te volgen zijn, van start tot finish. Het commentaar is van Joris van den Berg met als co-commentatoren Stef Clement (t/m 9 juli) en Michael Boogerd (vanaf 11 juli).
Zij worden op 23 juli afgelost door Andries Lamain en Roxane Knetemann, die de Tour de France Femmes zullen verslaan.
Uitstekende keuze. Die Jeroen is echt een verschrikking. Stef gelukkig maar t/m etappe 9 en dan Boogerd, ook de NOS gaat vooruit.quote:
plekjes aan de finish worden steeds duurderquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:05 schreef Slobeend het volgende:
Jack van Gelder.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:46 schreef AllesKaputt het volgende:
Joris van den B.![]()
Weet je wie ook hysterisch ging krijsen als het een beetje spannend dreigde te worden?
Ik dacht dat dit een provocatie was maar het blijkt echt zo te zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Commentaar geven op locatie heeft geen toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien moeten ze Renaat dan maar niet meer naar San Juan sturen in het voorjaar?
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Commentaar geven op locatie heeft geen toegevoegde waarde.
Ik ben nu niet in de gelegenheid om te kijken, maar is Joris vervangen door Herbert of komt hij eenmalig langs omdat er iemand ziek is ofzo?quote:Op maandag 3 juli 2023 14:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Dit is toch legend Herbert Dijkstra?![]()
![]()
![]()
Ik kijk nu pas,
Is niet uitgelegd geloof ik, heb alleen de 1e 3 minuten gemistquote:Op maandag 3 juli 2023 14:56 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik ben nu niet in de gelegenheid om te kijken, maar is Joris vervangen door Herbert of komt hij eenmalig langs omdat er iemand ziek is ofzo?
In de Giro is Jensie wel degene met de meeste toegevoegde waarde van alle oud-renners die ze op de motor zetten..quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:08 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik ben aangewezen op de Engelstalige Eurosport, en die hebben Jens Voigt als Eurosport expert op de motor.
Gaan we vol in de afdaling, even schakelen met Jens......"Yes, the speed is very high, it is because we are going downhill".
Nou Jens, een waardevolle bijdrage weer .....
Jens heeft ook zijn goede momenten inderdaad.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In de Giro is Jensie wel degene met de meeste toegevoegde waarde van alle oud-renners die ze op de motor zetten..
Beck too ze commentators!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |