Wat een ontbering, mijn respect stijgt nog meerquote:Op woensdag 28 juni 2023 01:24 schreef engine het volgende:
Kan je voorstellen.....ben je een jaar niet high geweest?
vind temptation island ..ex on the beach etc. erger met the trash people erger...dan dit gesprekje.quote:Op woensdag 28 juni 2023 01:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vond het ook maar onzin. Was/ben wel benieuwd
Ze willen toch nog wat verdienenquote:Op woensdag 28 juni 2023 01:42 schreef Thorelf het volgende:
Waarom wordt morrie gesaved? dit heeft niets met gewicht., behendigheid , snelheid enz te maken!
Denk dat het daarvoor nu te laat in het spel is. Ze kijken nu vooral nog hoeveel tegen hoeveel het is heb ik het idee.quote:
klopt ze heeft teveel handen boven haar hoofd... de einzelgangers zijn nu meer de klosquote:Op woensdag 28 juni 2023 01:47 schreef engine het volgende:
[..]
Denk dat het daarvoor nu te laat in het spel is. Ze kijken nu vooral nog hoeveel tegen hoeveel het is heb ik het idee.
Stem die luie, waardeloze vrouw er gewoon uit, ze kan niets, 690 Euro voor haar galaquote:Op woensdag 28 juni 2023 01:48 schreef engine het volgende:
Moriama is nog wel wakker want ik zie haar op de achtergrond zitten.
is eigenlijk ook wel raar ze weten van gekkigheid niet wat ze moeten bestellen bij bol of zalando,maar hebben geen eten!quote:Op woensdag 28 juni 2023 01:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Stem die luie, waardeloze kut er gewoon uit, ze kan niets, 690 Euro voor haar gala
en geen vreten de komende twee dagen ...
Ik heb gelachen om Wendy en Janet vanmiddag. Ze waren humeurig en alles was of ging foutquote:Op woensdag 28 juni 2023 01:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mirthe begint toch wel mijn tweede favoriet te worden. Wendy eerst.
het is voor mij kiezen tussen geen favorieten die heb ik niet,maar mensen die ik dan toch nog wel oke vindquote:Op woensdag 28 juni 2023 01:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mirthe begint toch wel mijn tweede favoriet te worden. Wendy eerst.
Ik vind er heel veel oké eigenlijk, oepsie, sorry.quote:Op woensdag 28 juni 2023 02:00 schreef Thorelf het volgende:
[..]
het is voor mij kiezen tussen geen favorieten die heb ik niet,maar mensen die ik dan toch nog wel oke vind
no sorry....zelf vind ik wendy, rupert,bern mss nog 1 of 2 okequote:Op woensdag 28 juni 2023 02:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik vind er heel veel oké eigenlijk, oepsie, sorry.
Nog erger, politiek correct willen zijn, bv over Zoë negatief praten is zielig....quote:Op woensdag 28 juni 2023 02:08 schreef Thorelf het volgende:
heb ook gemerkt dat mensen hier hun voorkeur niet willen uitspreken... alsof het over een politieke partij gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |