En dan is Erik er niet bijquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:33 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. ¤50 eraf
Sjanet..
[ afbeelding ]
Bern hield hem idd te hoog en Janet had de kracht niet om de plank hoger te houden. De anderen hadden er geen moeite mee overigensquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:41 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Toch snap ik het wel, Janet en Wendy stonden goed en Bern nam iemand over en trok het touw hoger , Janet kon het touw niet hoger houden.
Ik begrijp Wendy haar 'geklaag' wel.
Tiano die het niet lang kan volhouden vanwege z'n rug weet t allemaal beter hoe het moet.
In het sv staat alles wat er gezegd is, ze mogen ook niiet met hun lijf de bal tegen houdenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb de uitleg niet gehoord en het staat ook niet in het streamverslag. Wel dat de bal en de plank niet de grond mogen raken.
Vind dat ze wel risico nemen door zo laag te gaan. Keer uitschieten of iemand anders maakt een onverwachte beweging en je zit wel op de grond.
Neuh.. seconden voor Sjanet en Eunie aan hun touwen gingen rotzooien was er niets aan de handquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:41 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Toch snap ik het wel, Janet en Wendy stonden goed en Bern nam iemand over en trok het touw hoger , Janet kon het touw niet hoger houden.
Ik begrijp Wendy haar 'geklaag' wel.
Tiano die het niet lang kan volhouden vanwege z'n rug weet t allemaal beter hoe het moet.
Mijn voorspelling komt dus uit, al is dat niet zo moeilijk dat vooraf te voorspellen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:33 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. ¤50 eraf
Sjanet..
[ afbeelding ]
Hun taak is nu om die "Fatale Comb's" te vermijden Sjanet+ Ieder anderquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mijn voorspelling komt dus uit, al is dat niet zo moeilijk dat vooraf te voorspellen.
Thnxquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjanet en Eunie lieten beide de plank te ver terug zakken na een correctie
Dat gaat vast een keertje foutquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:03 schreef 5thencounter het volgende:
Het touw bij Eunie ligt weer bijna op de grond![]()
[ afbeelding ]
Het gaat niet lang goed op deze manierquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof dat de plank bij Jappie nu op zijn tenen ligt
Jappie is de Laaghouder ja, hoeft maar één keer fout te gaan en ze kunnen weer rustig gaan klaverjassen met z'n allequote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat niet lang goed op deze manier
Het lijkt wel of hij aan de kant bij Eunice op het touw rustquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jappie is de Laaghouder ja, hoeft maar één keer fout te gaan en ze kunnen weer rustig gaan klaverjassen met z'n alle
Lijkt wel.. effe wachten op de floor camquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij aan de kant bij Eunice op het touw rust
Ze halen hem alweer omhoog zie ikquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijkt wel.. effe wachten op de floor cam
Volgens mij touche hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijkt wel.. effe wachten op de floor cam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |