Ik heb de uitleg niet gehoord en het staat ook niet in het streamverslag. Wel dat de bal en de plank niet de grond mogen raken.quote:
Ja toch wel leukquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:32 schreef OmaJacky het volgende:
Dit is wel een goeie opdracht van de febo voor dit moment.
Het is best pittig en het grootste deel deel van de bewoners hebben doordat ze er al 10 maanden in zitten en geen prikkels krijgen een heel kort lontje.
Dit kan nog wel eens lekker bonje gaan worden.
Vervelend voor hun maar goed voor de streamers.
Ja klopt, was wel naadje hoor net bij Moirama..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb de uitleg niet gehoord en het staat ook niet in het streamverslag. Wel dat de bal en de plank niet de grond mogen raken.
Vind dat ze wel risico nemen door zo laag te gaan. Keer uitschieten of iemand anders maakt een onverwachte beweging en je zit wel op de grond.
Geklungel bij het wisselen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:37 schreef Frummelie het volgende:
Wat is er nu net weer gebeurt dan? Waarom vloog die bal er nu weer af?...
Janet is canceled....quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:33 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. ¤50 eraf
Sjanet..
[ afbeelding ]
Janet kan ook even luisteren en die plank iets hoger houden. Dat lukt haar dan niet en begint ze te zeuren en te klagen. Ze kan ook rustig zeggen, het lukt mij niet, kan iemand het overnemen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:37 schreef OmaJacky het volgende:
De discussie gaat erover dat er dus om de 15 minuten gewisseld moet worden.
Bern nam nu over en trekt t touw omhooggevallen, Janet redt het niet om t touw weer hoger te houden en hoppa bal eraf.
Janet krijgt de schuld maar dat klopt niet denk ik.
Ik snap Janet in deze wel.
Sjanet en Eunie lieten beide de plank te ver terug zakken na een correctiequote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:37 schreef Frummelie het volgende:
Wat is er nu net weer gebeurt dan? Waarom vloog die bal er nu weer af?...
Toch snap ik het wel, Janet en Wendy stonden goed en Bern nam iemand over en trok het touw hoger , Janet kon het touw niet hoger houden.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik hoor alleen maar gezeur bij Wendy en Janet. Het ligt echt niet aan hun, echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |