Zo is het idd gegaanquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:56 schreef 5thencounter het volgende:
Erik had wel gelijk met zijn comment dat de plank bij Jappie's kant bijna op de het touw lag, toen Moira Jappie overnam lag de plank bijna op de grond.. vlak daarna begonnen Sjanet en Wendie en Moira als een malle aan de touwen te trekken op advies van Erik de regelaar![]()
[ afbeelding ]
Hoe verrassend...quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:57 schreef engine het volgende:
Zoë wil straks weer met Babette en Ies. Toevallig.
Grappig wel idd. Ik hoor alleen maar Wendy klagen, Mirthe is er al klaar meequote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:56 schreef engine het volgende:
Grappig dat ze Mirthe het kwalijk nemen over dingen door te gaan.....door er over door te gaan.
Het is niet de eerste keer dat ze klaagt. Met opdrachten is ze een opgewonden standje. Houd je stil, laat mij met rust, stil zijn wanneer ik aan de beurt ben, houd je bek nu eens. Het zijn enkele kreten die Wendy tijdens opdrachten eruit heeft gekraamd. De beelden liegen nietquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:02 schreef Frummelie het volgende:
Goh Wendy klaagt ook een keer, die hoor je verder nooit.. het enige wat je haar kan verwijten dat ze voor iedereen klaar staat.
Leg even uit wanneer het napraten is en wanneer is het zeuren?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:06 schreef humpty het volgende:
Over iets napraten is wel wat anders dan er dagen over zeuren en dat kan Mirthe als geen ander
Ja logisch ze heeft al tig keer aangegeven stil te zijn als ze een opdracht uitvoert omdat ze er nerveus van wordt... is toch logisch dat ze geïrriteerd raakt als die malloten toch gaan blèren, hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat ze klaagt. Met opdrachten is ze een opgewonden standje. Houd je stil, laat mij met rust, stil zijn wanneer ik aan de beurt ben, houd je bek nu eens. Het zijn enkele kreten die Wendy tijdens opdrachten eruit heeft gekraamd. De beelden liegen niet
Even goed lezen dan heb je het antwoord alquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:07 schreef engine het volgende:
[..]
Leg even uit wanneer het napraten is en wanneer is het zeuren?
Okay jouw persoonlijke beoordeling dus.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:09 schreef humpty het volgende:
[..]
Even goed lezen dan heb je het antwoord al
Wat jij wiltquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:10 schreef engine het volgende:
[..]
Okay jouw persoonlijke beoordeling dus.
Ze raakt redelijk tot snel geïrriteerd, maar volgens mij heb jij daar een ander beeld bijquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja logisch ze heeft al tig keer aangegeven stil te zijn als ze een opdracht uitvoert omdat ze er nerveus van wordt... is toch logisch dat ze geïrriteerd raakt als die malloten toch gaan blèren, hoe moeilijk kan het zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |