100 euro..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:47 schreef utopia2.0 het volgende:
er schijnt 50,- euro van de pot al af te zijn. Moraima legt iets uit, maar ook weer niet, maar Janet had iets blablabla. Toen hield het verhaal op.
Ze was niet te volgen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:47 schreef utopia2.0 het volgende:
er schijnt 50,- euro van de pot al af te zijn. Moraima legt iets uit, maar ook weer niet, maar Janet had iets blablabla. Toen hield het verhaal op.
Ze zei het weer half, maakt zinnen niet afquote:
Wendy is alleen maar aan het klagen. Hand in eigen boezem kent ze niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:50 schreef engine het volgende:
Erik is buiten de gebeten hondAls dit zo door gaat moet Erik straks alleen de plank omhoog houden
Toch de schuld van Erik zo te horenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:50 schreef engine het volgende:
Erik is buiten de gebeten hondAls dit zo door gaat moet Erik straks alleen de plank omhoog houden
Erik heeft het net verneukt door elke keer met die hoogte te schommelen, Babette gaf dat ook al aan.. vandaar dat de bal eraf ging.quote:
Omdat het nu toevallig 2x bij Erik is gebeurt.quote:
Ik geloof dat ze haar dag niet helemaal heeft vandaagquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wendy is alleen maar aan het klagen. Hand in eigen boezem kent ze niet.
Net was idd de schuld van Erik, maar ik heb het over dat moment daarvoor. Wendy, Janet en Moraima samen met Erik. Was niet alleen de schuld van Erikquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Erik heeft het net verneukt door elke keer met die hoogte te schommelen, Babette gaf dat ook al aan.. vandaar dat de bal eraf ging.
Ze is alleen maar aan het zeiken. Mirthe en Erik moeten het ontgelden vandaagquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze haar dag niet helemaal heeft vandaag
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:53 schreef Frummelie het volgende:
Erik is gewoon een eigenwijs kereltje en doet gewoon wat hij wil zonder rekening te houden met de rest.
Ik had het over de keer dat de bal er af vloog..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Net was idd de schuld van Erik, maar ik heb het over dat moment daarvoor. Wendy, Janet en Moraima samen met Erik. Was niet alleen de schuld van Erik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |