Ja minder ruimte om te zakken, ik dacht dat de plank wel het touw mocht raken, maar ze hebben niet gezicht niet het touw wat op de grond ligtquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dát stukkie touw van Eunie... ligt fout
[ afbeelding ]
Als dat zo was, kunnen ze de plank gewoon op de touwen laten zakken en wat anders gaan doen 21 uur langquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja minder ruimte om te zakken, ik dacht dat de plank wel het touw mocht raken, maar ze hebben niet gezicht niet het touw wat op de grond ligt
Ja daar steunt de plank opquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dát stukkie touw van Eunie... ligt fout
[ afbeelding ]
Dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als dat zo was, kunnen ze de plank gewoon op de touwen laten zakken en wat anders gaan doen 21 uur lang
touw mag de grond niet rakenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja minder ruimte om te zakken, ik dacht dat de plank wel het touw mocht raken, maar ze hebben niet gezicht niet het touw wat op de grond ligt
Dan zijn ze nu af bij iedereen hangt het touw op de grond, ik denk dat ze het tout wat om te plank zit bedoelenquote:
Het lijkt wel of de plank met het touw op de grond rust. Of het is gezichtsbedrog.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:20 schreef 5thencounter het volgende:
Nahh... dit klopt echt niet meer hoor![]()
[ afbeelding ]
Precies, wie bekommert zich erom, als die bal maar stil op de plank ligt, leg 'm gewoon op de touwenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het lijkt wel of de plank met het touw op de grond rust. Of het is gezichtsbedrog.
hij schommelt nog wel af en toe een beetje , maar tis wel erg laagquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het lijkt wel of de plank met het touw op de grond rust. Of het is gezichtsbedrog.
nog even en dan wordt dat omgeroepen:: jullie zijn klaar, touw ligt al tig minuten op de grondquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij aan de kant bij Eunice op het touw rust
Ja echt hé... jammer dat ze die cam er niet even onder laten kijken.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:23 schreef chufi het volgende:
[..]
hij schommelt nog wel af en toe een beetje , maar tis wel erg laag
Stel dat ze één seonde zien... en die hele geweldige 24 uur opdracht na 4 uur al cancellen...quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja echt hé... jammer dat ze die cam er niet even onder laten kijken.
Dat is nu 200 in totaal dus nog voor 400 de hele nacht staanquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Stel dat ze één seonde zien... en die hele geweldige 24 uur opdracht na 4 uur al cancellen...Nehh
Jipquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |