Als hij naar de moedervlek kijkt, dan is dat deels op intuitie neem ik aan. Want hij moet dan beslissen of het weg gehaald moet worden of niet. Pas weten of het kwaadaardig is, dat is pas mogelijk met het lab resultaat.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:38 schreef realnice11 het volgende:
Stel je dokter zou van goede huize komen lijkt het erop dat hij deels ook op intuitie handeld?
Ik zou dit niet jammergenoeg noemen maar net gelukkig.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:21 schreef noobie123 het volgende:
Ik heb een paar weken geleden een moedervlek laten weghalen. En vandaag kreeg ik te horen dat het een onrustige moedervlek was, maar nog niet kwaadaardig. Wat houdt dat precies in? Betekent dit dat het geen melanoom is, maar dat het wel zou kunnen uitgroeien tot melanoom mocht het langer blijven zitten?
Jammer genoeg moet ik terug voor een tweede afspraak waar meer weefsel er uit wordt gehaald. Ik vertrouw mijn dermatoloog, dus als hij zegt dat het nog niet kwaadaardig was, dan geloof ik hem. Maar toch ben ik benieuwd wat een onrustige moedervlek echt betekent.
Exact. Dat zou misschien kunnen gebeuren en dus wil je dermatoloog het uit voorzorg allemaal weghalen.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:21 schreef noobie123 het volgende:
Betekent dit dat het geen melanoom is, maar dat het wel zou kunnen uitgroeien tot melanoom mocht het langer blijven zitten?
Weghalen is altijd goed bij onrustig.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:21 schreef noobie123 het volgende:
Ik heb een paar weken geleden een moedervlek laten weghalen. En vandaag kreeg ik te horen dat het een onrustige moedervlek was, maar nog niet kwaadaardig. Wat houdt dat precies in? Betekent dit dat het geen melanoom is, maar dat het wel zou kunnen uitgroeien tot melanoom mocht het langer blijven zitten?
Jammer genoeg moet ik terug voor een tweede afspraak waar meer weefsel er uit wordt gehaald. Ik vertrouw mijn dermatoloog, dus als hij zegt dat het nog niet kwaadaardig was, dan geloof ik hem. Maar toch ben ik benieuwd wat een onrustige moedervlek echt betekent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |