quote:Op maandag 26 juni 2023 18:05 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: Vanaf volgende week EJVJL elke avond om 19.30 uur t/m 25 augustus. Dus finale zal op die vrijdag uitgezonden worden, vanaf 28 augustus Date Smakelijk tot dat De Bondgenoten begint, vermoedelijk vanaf oktober.
quote:Op maandag 26 juni 2023 18:15 schreef freaky40 het volgende:
https://talpanetwork.com/(...)atie-augustus-23.pdf
Ja, maar ben meer benieuwd hoe ze het gaan spelen. En hoeveel er voor die tijd nog uit gaan.quote:Op maandag 26 juni 2023 18:33 schreef Lovely het volgende:
De finale ga ik wel kijkenBenieuwd wie er uit eindelijk gaat winnen..
Denk nog wel de helft toch met een spel ofz? Zijn nog teveel over voor een finalequote:Op maandag 26 juni 2023 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar ben meer benieuwd hoe ze het gaan spelen. En hoeveel er voor die tijd nog uit gaan.
Ja als ze doorgaan zoals ze doen 1 per maand gaan er nog 2 weg dan zijn ze met 13 man in de finalequote:Op maandag 26 juni 2023 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk nog wel de helft toch met een spel ofz? Zijn nog teveel over voor een finale
Té veel dus.. denk zelf hooguit 6 a 7 man denk ikquote:Op maandag 26 juni 2023 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als ze doorgaan zoals ze doen 1 per maand gaan er nog 2 weg dan zijn ze met 13 man in de finale
Van mij mag het, anders zal het een saaie boel worden in die grote loods met nog een klein aantal bewoners.quote:Op maandag 26 juni 2023 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als ze doorgaan zoals ze doen 1 per maand gaan er nog 2 weg dan zijn ze met 13 man in de finale
Nog saaier dan dit kan haast niet. `er gebeurd weinig meer, gesprekken mogen we met goed fatsoen niet eens horenquote:Op maandag 26 juni 2023 20:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van mij mag het, anders zal het een saaie boel worden in die grote loods met nog een klein aantal bewoners.
Dat is wat je nu al hebt, steeds dezelfde aan het woord, en er zijn helaas al aardig wat kletskousen verdwenen, zoals bijna in het geheel slaapkamer 3 (En daar werd wat afgekletst)quote:Op maandag 26 juni 2023 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog saaier dan dit kan haast niet. `er gebeurd weinig meer, gesprekken mogen we met goed fatsoen niet eens horen
Er zit er nog een die kletst voor 10quote:Op maandag 26 juni 2023 20:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is wat je nu al hebt, steeds dezelfde aan het woord, en er zijn helaas al aardig wat kletskousen verdwenen, zoals bijna in het geheel slaapkamer 3 (En daar werd wat afgekletst)
In het regelement hadden Sasha en Bern gisteren gelezen dat de finale tussen 2 spelers gaatquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:53 schreef wolffie het volgende:
Dus 5 finalisten, want dat hoor ik ze al paar keer zeggen. Verwacht 3 mannen 2 vrouwen.
Finale dag lijkt me.. finale week verwacht ik nog dat ze met 5 zijn en dan verschillende eliminatie spellen hebben (iedereen genomineerd , en dan best of 3 (algemene kennis, over de bewoners (alle ) en fysieke opdrachten , wie het minst presteert (via “puntentelling) wordt geëlimineerd..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:13 schreef juul. het volgende:
[..]
In het regelement hadden Sasha en Bern gisteren gelezen dat de finale tussen 2 spelers gaat
Morgen dus de finale en pas de 25ste op tv? Beetje raar toch?quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:17 schreef Dotteke het volgende:
Morgen is de grote finale van een jaar van je leven. Een van jullie gaan dan naar huis met die gigantische prijzenpot.
Buiten in de sluis staan alvast jullie koffers klaar, zodat jullie je kunnen voorbereiden op een terug keer naar de echte wereld.
Geniet van de laatste dag in de loods
Ik vermoed dat we de finale niet op de streams gaan zienquote:Op zondag 20 augustus 2023 12:58 schreef Harveo het volgende:
[..]
Morgen dus de finale en pas de 25ste op tv? Beetje raar toch?
Ik ook😄quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:17 schreef Harveo het volgende:
Naja, je zou zeggen dat de finale live te volgen zou zijn op tv. Die week achterstand hadden ze in afgelopen periode wel in kunnen halen.
Ik volg het op tv en moet me inhouden om geen spoilers te lezen
Kan gebeurenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |