Ik zou er een poll van maken dat is makkelijkerquote:Op maandag 26 juni 2023 16:44 schreef Alexandrian het volgende:
Enige personen met wie je zou moeten bellen zijn:
- Vriendin
- Directe familie
Waarom zou je met vrienden bellen? Of nog erger: met zakelijke contacten om triviale zaken? Sommige mensen maken er zelfs een gewoonte van om je te bellen naar aanleiding van een app-bericht, niet zelden op totaal ongepaste tijden. Waarom niet gewoon op dat bericht reageren?
Wat bezielt die mensen? Dit heb ik zelf vrij letterlijk gevraagd maar die mensen voelen zich totaal overvallen natuurlijk dus vandaar dit topic.
En nee, ben niet contact gestoord. Ik hecht gewoon waarde aan m’n tijd én rust en zit dus niet te wachten op onnodige telefoontjes van iedereen.
Eens, brengt leven in dit subforum, vrijwel alle topics met poll zijn een daverend succes. Mods houden blijkbaar niet van succes.quote:Op maandag 26 juni 2023 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou er een poll van maken dat is makkelijker
App:quote:Op maandag 26 juni 2023 16:50 schreef Raw85 het volgende:
Als je waarde hecht aan je tijd kan je vaak beter even bellen.
Prima maar als het mensen betreft waarvan je weet dat ze er hetzelfde over denken als jij. Gaat hier vooral om mensen die er een gewoonte van maken standaard te bellen, ook al weet men dat men er niet op zit te wachten.quote:Op maandag 26 juni 2023 16:51 schreef Chandler het volgende:
Wat een eerste klas onzin. Ik bel met heel veel mensen, kennissen, vrienden, bekenden, familie, collega's etc.
Dat jij niet wil opnemen in je vrijetijd is mooi voor jou, maar er zijn meer mensen die het wel fijn vinden om even persoonlijk te kletsen.
Voordelen bellen:
- Persoonlijker
- Duidelijker
- Sneller
Nadelen bellen:
- Moet direct
- Erg direct
Voordelen appen:
- Reageren wanneer jij wilt reageren
- Meldingen kun je uitzetten
Nadelen appen:
- Je vergeet wel eens te antwoorden.
- Je tekst kan anders geïnterpreteerd worden.
“Die mensen voelen zich totaal overvallen natuurlijk dus vandaar dit topic.”quote:Op maandag 26 juni 2023 16:44 schreef Alexandrian het volgende:
Enige personen met wie je zou moeten bellen zijn:
- Vriendin
- Directe familie
Waarom zou je met vrienden bellen? Of nog erger: met zakelijke contacten om triviale zaken? Sommige mensen maken er zelfs een gewoonte van om je te bellen naar aanleiding van een app-bericht, niet zelden op totaal ongepaste tijden. Waarom niet gewoon op dat bericht reageren?
Wat bezielt die mensen? Dit heb ik zelf vrij letterlijk gevraagd maar die mensen voelen zich totaal overvallen natuurlijk dus vandaar dit topic.
En nee, ben niet contact gestoord. Ik hecht gewoon waarde aan m’n tijd én rust en zit dus niet te wachten op onnodige telefoontjes van iedereen.
Hier kan men rustig over de vraag nadenken en hoeft het tevens niet over te komen als een persoonlijke aanval.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
“Die mensen voelen zich totaal overvallen natuurlijk dus vandaar dit topic.”
Hoezo ‘dus vandaar’?
De meeste topics van jouw hand in om het even welk subforum komen niet verder dan een post of 30 zo ongeveer. Maar je bent in je eigen topics dan ook nauwelijks te vinden na de OP, dus dat 'succes' valt wel mee.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:01 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Eens, brengt leven in dit subforum, vrijwel alle topics met poll zijn een daverend succes. Mods houden blijkbaar niet van succes.
Dit.quote:Op maandag 26 juni 2023 16:50 schreef Raw85 het volgende:
Als je waarde hecht aan je tijd kan je vaak beter even bellen.
Als mensen precies het zelfde denken als jij, dan bellen ze je niet!quote:Op maandag 26 juni 2023 17:08 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Prima maar als het mensen betreft waarvan je weet dat ze er hetzelfde over denken als jij. Gaat hier vooral om mensen die er een gewoonte van maken standaard te bellen, ook al weet men dat men er niet op zit te wachten.
Ik hoef daar helemaal niet rustig over na te denken.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:12 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Hier kan men rustig over de vraag nadenken en hoeft het tevens niet over te komen als een persoonlijke aanval.
Maar wij zijn niet de mensen die ongewenst met jou bellen. Dus hoe helpt het jou om hier de vraag te stellen?quote:Op maandag 26 juni 2023 17:12 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Hier kan men rustig over de vraag nadenken en hoeft het tevens niet over te komen als een persoonlijke aanval.
Wellicht zijn er dingen over het hoofd gezien die hier ter sprake komen waardoor ik meer begrip en/of inzicht krijg in hun handelswijze.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar wij zijn niet de mensen die ongewenst met jou bellen. Dus hoe helpt het jou om hier de vraag te stellen?
Ik geef het weinig kans met jouw gebruikelijke vooringenomenheid.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:44 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Wellicht zijn er dingen over het hoofd gezien die hier ter sprake komen waardoor ik meer begrip en/of inzicht krijg in hun handelswijze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |