Ah benieuwd dan wie het gaat worden.. denk dat Bern ook wel goed zou doenquote:
Er is al heel veel gerekend, de groep van Bern (om ze maar even zo te noemen) moet stemmen verdelen tussen Bern en Janet, de groep van Isaac kan/gaat op Imadiddin stemmenquote:Op maandag 26 juni 2023 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah benieuwd dan wie het gaat worden.. denk dat Bern ook wel goed zou doen
Dat doet hij al jaren, met DGK lieten ze de buitenkant van de tent zien, en na afloop nog dagenlang (omdat men ervoor betaald had) het hekwerk van de ingang.quote:Op maandag 26 juni 2023 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat we de Finale niet op de stream gaan krijgen was ik weer even vergeten, dat is een typische Mol-Truc die we al kennen van jaren
En wie zitten er in die groep Sas, eunice Wendy.quote:Op maandag 26 juni 2023 18:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Er is al heel veel gerekend, de groep van Bern (om ze maar even zo te noemen) moet stemmen verdelen tussen Bern en Janet, de groep van Isaac kan/gaat op Imadiddin stemmen
Bern: Sasha, Eunice, Janet, Erik, Jasper en Mirthequote:Op maandag 26 juni 2023 18:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wie zitten er in die groep Sas, eunice Wendy.
Met het stemmen nooit nee of gaat om er uit stemmen of managerschap.. ze de meesten a en doen dan bquote:Op maandag 26 juni 2023 18:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bern: Sasha, Eunice, Janet, Erik, Jasper en Mirthe
Imadiddin: Isaac, Moraima, Rupert, Marciano, Babette, Zoë (die zei vanmiddag op Imadiddin te stemmen, maar je weet het nooit zeker) en Wendy
We gaan het zien, als ik eerlijk ben maakt het me echt niet uit..... als Bern het wordt, dan is het eigenlijk Sasha, als Imadiddin het wordt is het eigenlijk Rupert (althans zo zie ik het)quote:Op maandag 26 juni 2023 18:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met het stemmen nooit nee of gaat om er uit stemmen of managerschap.. ze de meesten a en doen dan b
Dat denk ik ook jaquote:Op maandag 26 juni 2023 18:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
We gaan het zien, als ik eerlijk ben maakt het me echt niet uit..... als Bern het wordt, dan is het eigenlijk Sasha, als Imadiddin het wordt is het eigenlijk Rupert (althans zo zie ik het)
Dat gaat `denk Imadiddin worden die groep heeft meer stemmen te vergeven \Die andere groep was al in de minderheid en ook nog eens twee die niet mogen stemmenquote:Op maandag 26 juni 2023 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah benieuwd dan wie het gaat worden.. denk dat Bern ook wel goed zou doen
Wendy zit bij Babette,quote:Op maandag 26 juni 2023 18:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wie zitten er in die groep Sas, eunice Wendy.
als ze stemmen na komen danquote:Op maandag 26 juni 2023 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat `denk Imadiddin worden die groep heeft meer stemmen te vergeven \Die andere groep was al in de minderheid en ook nog eens twee die niet mogen stemmen
Ondanks dat ze ''ruzie'' hebben?quote:
De ruzie is al bijgelegdquote:
Isaac zei vanmiddag tegen Janet dat als het tussen haar en Bern zou gaan, zij zijn stem zou krijgen (hij herhaalde het een paar keer)..... maar intussen wist hij dat Imadiddin zich ook aan zou melden (en die krijgt wel zijn stem)quote:
Ah ok, maar ze zijn wel minder bij elkaar?quote:
`inheb echt geen idee, ik weet wel dat ik het dom vind dat er van die groep twee voor manager gaanquote:Op maandag 26 juni 2023 19:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik zie Wendy nog wel op Janet stemmen...
Vreemd dan omdat te zeggen tegen Janet, als hij al wist dat Ima zich ook had aangemeld om manager te wordenquote:Op maandag 26 juni 2023 19:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Isaac zei vanmiddag tegen Janet dat als het tussen haar en Bern zou gaan, zij zijn stem zou krijgen (hij herhaalde het een paar keer)..... maar intussen wist hij dat Imadiddin zich ook aan zou melden (en die krijgt wel zijn stem)
Ja veel minder, maar dat komt ook denk ik omdat `Zoë aan heeft gegeven bij Babette dat ze niet wil dat `Wendy weer bij hun komt zittenquote:Op maandag 26 juni 2023 19:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok, maar ze zijn wel minder bij elkaar?
Dat wist hij toen zogenaamd nog niet...quote:Op maandag 26 juni 2023 19:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vreemd dan omdat te zeggen tegen Janet, als hij al wist dat Ima zich ook had aangemeld om manager te worden
Zoë zit er de hele tijd tussen (zoals ze de laatste tijd sowieso al deed), alleen wordt ze in mijn ogen steeds feller, wil niets meer met Wendy te maken hebben bla bla bla..... maar wee oh wee als straks haar haren moeten worden gedaan.......quote:Op maandag 26 juni 2023 19:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok, maar ze zijn wel minder bij elkaar?
Ah en daar luistert Babet naar man man..quote:Op maandag 26 juni 2023 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja veel minder, maar dat komt ook denk ik omdat `Zoë aan heeft gegeven bij Babette dat ze niet wil dat `Wendy weer bij hun komt zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |